لایو اینستاگرام نیکا فرقانی درباره عمل های زیبایی صورتش

سارا و نیکا فرقانی بازیگران دوقلوی سریال پایتخت ۸ مرداد سال ۱۳۸۳ در تهران متولد شده اند و نیکا یک دقیقه از سارا بزرگتر است. نسرین جلیلی مادر سارا و نیکا کارمند است و پدرشان نیز فوتبالیست بود اما بخاطر حادثه ای که در فوتبال برایش رخ داد دیگر نتوانست ورزش را ادامه دهد. در قسمت زیر لایو نیکا فرقانی بازیگر پایتخت در مورد جراحی زیبایی صورتش را قرار داده ایم.

سارا و نیکا فرقانی

لایو نیکا فرقانی

لایو اینستاگرامی نیکا فرقانی اصل بازیگر سریال پایتخت.

لایو جدید نیکا فرقانی درمورد جراحی زیبایی صورتش را ببینید:

اولین تجربه بازیگری سارا و نیکا فرقانی

سارا و نیکا فرقانی اصل در ۸ مرداد ۱۳۸۳ در تهران، ایران متولد شدند. نیکا ۱ دقیقه از سارا بزرگتر است.

نسرین جلیلی مادر سارا و نیکا کارمند است و پدر سارا و نیکا فوتبالیست بود و به مدت ۱۵ سال در لیگ جوانان در تیم‌های عقاب و راه آهن بازی کرد، اما به خاطر حادثه‌ای که در فوتبال برایش پیش آمد دیگر نتوانست این ورزش را ادامه دهد.

چند سالی است که آنها به همراه خانواده به سوئد مهاجرت کرده اند.

سارا و نیکا فرقانی

اولین تجربه حضور هنری سارا و نیکا به سریال دوباره زندگی به کارگردانی نادر مقدس در سال ۱۳۸۴ بر میگردد که ۹ ماه بودند و در آن سریال نقش دو خواهر را ایفا می‌کردند که در کودکی از یکدیگر جدا شده بودند و یکی در خانواده‌ای ثروتمند و دیگری در خانواده مذهبی بود.

آقای رسول حاتمی بر اساس شناختی که از این خانواده در سریال دوباره زندگی داشت آن‌ها را برای بازی در سریال پایتخت به سیروس مقدم معرفی کرد و پس از تست دادن در دفتر برزو نیک نژاد (فیلمنامه نویس) برای نقش دوقلو‌های پایتخت انتخاب شدند.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا