ماجرای احضار و بازجویی از برخی سلبریتی های مشهور بالیوود چه بود؟

جدولیاب، ترجمه: سمیرا فیض آبادی: با بحث های ناخوشایند این روزهای بالیوود بسیاری از اهالی صنعت سینمای هند به شدت نگران  سقوط جایگاه جهانی سینمای هند  و  شهرت و محبوبیت سلبریتی هایش هستند. موضوع مصرف مواد مخدر در بین بازیگران هندی که بحث داغ این روزهای بالیوود است،   برای سازمان مبارزه با مواد مخدر هند، مسئله مهمی شده و با جدیت تمام در حال پیگیری این پرونده هستند.   بعد از آنکه ریا چاکرابورتی نام چندین چهره معروف را در رابطه با تهیه و مصرف مواد مخدر در رابطه با پرونده مرگ سوشانت سینگ راجپوت فاش کرده بود سازمان مبارزه با مواد مخدر چندین چهره طراز اول و مشهور را برای تحقیق و تفحص بیشتر به این سازمان احضار کرده و از آنها خواسته در پیشبرد این پرونده و شفاف سازی چت های پیرامون مواد مخدر با آنها همکاری کنند.

بالیوود

دروقع همه چیز از آنجا آغاز شد که اداره اجرای احکام،  حکم بررسی برخی چت  های احتمالی مربوط به مواد مخدر بین ریا چاکرابورتی و دیگر افراد مرتبط با پرونده سوشانت سینگ راجپوت را صادر کرد و پس از آن آنها از اداره کنترل مواد مخدر خواستند که وارد عمل شود. در این میان ، NCB چندین قاچاقچی مواد مخدر و افرادی را که در ارتباط با ریا بودند ، مورد بررسی قرار داد تا اینکه به چت هایی در خصوص مواد مخدر بین دیپیکا پادوکن و مدیر برنامه اش رسیدند.

امروز شرادا کاپور، راکول پریت سینگ، ساراعلی خان  و دیپیکا پادوکن طبق احضار قبلی به محل اعلام شده رفتند.  دیپیکا پادوکن که در گوا مشغول فیلمبرداری فیلم جدیدش بود دیروز با هوایپمای شخصی همراه همسرش رنویر سینگ به بمبئی آمد و  شب گذشته همراه همسرش رنویر سینگ از بهترین وکلای هند مشاوره گرفت.  او امروز ۱۰ صبح به ادازه مبارزه با مواد مخدر رسید و بعد از ۵ ساعت ظاهرا او به  چت های واتس اپی در خصوص مواد مخدر  در سال ۲۰۱۷  با  مدیر برنامه اش کاریشما پراکاش اعتراف کرده است که در این چت از کاریشما مواد مخد خواسته بود  اما گفته خودش مواد مصرف نکرده است. در هر حال  تائیدی براینکه او مواد مصرف کرده یا خیر وجود ندارد.  یک تیم ۵ نفره از دیپیکا بازجویی کردند و در این چند ساعت اجازه استفاده از گوشی تلفن همراهش را نداشت.

کاریشما مدیر برنامه پادوکن هم ،  درخصوص  چت با دیپیکا مورد بازجویی قرار گرفت. ظاههرا او با یک فروشنده مواد مخدر بطور مستقیم در تماس بوده است و گفته شده یک پارتی توسط دیپیکا در یک کلاب برگزار شده و کاریشما یکی از حاضرین در این مهمانی بوده است.

همچنین شرادا کاپور و ساراعلی خان همبازی های سوشانت سینگ در فیلم های «چیچوره» و «کدارنات» هم  مورد بازجویی قرار گرفتند . آنها علنا مصرف مواد مخدر را تکذیب کردند اما تائید کردند که سوشانت سینگ سر لوکیشن فیلمبرداری در کاروانش مواد مصرف می کرده است. همچنین شرادا اعتراف کرد که مهمانی موفقیت فیلم «چیچوره» در  مزرعه سوشانت سینگ حاضر شده بود ودر آنجا مواد مخدر مصرف شده بود. او طی بازجویی های گفت که سوشانت حین فیلمبرداری در کاروان شخصی مواد مصرف میکرده و همچنین شرادا به چت کردن با مدیر برنامه سابق سوشانت اعتراف کرد اما اینکه خودش مواد مخدر مصرف کرده باشد را صریحا انکار کرد.

بالیوود

درمورد ساراعلی خان، ریا چاکرابورتی در یکی از بازجویی هایش اظهار داشته باشد سوشانت بعد از همبازی شدن با سارا علی خان در فیلم «کدارنات» مصرف ماریجوانا را تحت تاثیر سارا علی خان آغاز کرده بود اما سارا این گفته را تکذیب کرده است  و اظهار داشته که سیگار می کشیده تمت  به هیچ عنوان مواد مخدر مصرف نمی کند درحالیکه اعتراف کرده با سوشانت رابطه نزدیکی داشته است.

راکول پریت سینگ طی بازجویی هایش اعتراف کرده با دوستش ریا چاکرابورتی که در حال حاضر به جرم تهیه و مصرف مواد مخدر در زندان به سر می برد در خصوص مواد مخدر چت کرده است و گفته که مواد برای ریا بوده است.  همچنین گفته که هیچ وقت در زندگی اش مواد مخدر مصرف نکرده است و گاها تنباکو استفاده می کرده است.

در پرونده ای دیگر یکی از کارمندان کمپانی فیلمسازی کارن جوهر به نام کشیتجی پراساد بعد از ۲۴ ساعت بازجویی بازداشت شد. کارن جوهر هم بعد از مدت ها سکوت امروز بیانیه ای منتشر کرد و درمورد فیلم مهمانی ای که سال ۲۰۱۹ منتشر کرده بود و حواشی ای در خصوص مصرف مواد مخدر در آن مهمانی وجود داشت توضیحاتی ارائه داد و گفت که هیچ نوع مواد مخدری در آن مهمانی مصرف نشده بود و هیچ وقت طرفدار این مسئله نیست و استعمال مواد مخدر را تبلیغ نمی کند و مباحث پیش آمده را ضربه سنگینی به خودس، خانواده اش، کمپانی و کارمندانش قلمداد می کند.

این وقایع اخیر صد در صد تاثیر منفی و سوئی در جایگاه تجاری و قراردادهای کاری و نهایتا شهرت و محبوبیت  این چهره های مطرح و شناخته شده خواهد داشت وبه نظر می رسد این سلبریتی های به شدت نگران این مسئله هستند و به شیوه های مختلف به دنبال یافتن راهکاری برای رهایی از این وضعیت هستند تا ذهنیتی که از آنها بین مردم ایجاد شده به گونه ای درست شود.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا