ماجرای بازداشت شهردار رودان چه بود؟

در این مطلب از جدولیاب ، توضیحاتی درباره ماجرای بازداشت شهردار رودان به اتهام فساد مالی خواهیم داشت! با ما همراه باشید. علی صالحی ، رئیس کل دادگستری استان هرمزگان از بازداشت شهردار رودان به اتهام فساد مالی خبر داد!

علی صالحی ، رئیس کل دادگستری استان هرمزگان صبح روز ۱۸ آبان ماه سال ۱۳۹۹ شمسی در جمع خبرنگاران، اعلام کرد: در ادامه روند برخورد قاطع دستگاه قضایی استان هرمزگان با مفاسد اقتصادی و براساس گزارش ‌های واصله و رصد اطلاعاتی انجام شده توسط پاسداران گمنام امام زمان (عج)، شهردار رودان به اتهام فساد مالی بازداشت شد.

وی با اعلام اینکه سیاست دستگاه قضایی استان هرمزگان قاطعیت در برخورد با متخلفان و صیانت از حقوق عامه مردم است تاکید کرد:

برخورد با جرائم و مفاسد اقتصادی، بدون مماشات و ملاحظه صورت می گیرد و تحقیقات تکمیلی در خصوص این پرونده تا روشن شدن همه جوانب ادامه خواهد داشت که نتایج آن متعاقبا اطلاع رسانی می شود.

بد نیست بدانید رودان با مساحتی حدود ۳۰۴۴٫۵ کیلومترمربع، در فاصله ۱۰۰ کیلومتری بندرعباس قراردارد. شهر رودان مرکز این شهرستان در ۲۷ درجه و ۲۷ دقیقه عرض شمالی و ۵۷ درجه و ۱۱ دقیقه طول شرقی واقع شده است و ارتفاع آن از سطح دریا حدود ۱۹۰ متر است. رودان در قدیم به نام رودکان معروف بوده است و وجه تسمیه آن، وجود رودخانه ‌های متعدد و پرآب است. آب و هوای این منطقه گرم و خشک است و زمستانی معتدل و تابستانی گرم دارد.

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا