ماجرای بازداشت ۵ مسافر پرواز خارجی با محموله ۹ میلیارد تومانی در فرودگاه امام خمینی چه بود؟

در این مطلب از جدولیاب ، توضیحاتی درباره ماجرای بازداشت ۵ مسافر پرواز خارجی با محموله ۹ میلیارد تومانی در فرودگاه امام خمینی خواهیم داشت! با ما همراه باشید. سردار حسن مهری ، فرمانده پلیس فرودگاه‌ های کشور از کشف بیش از ۹ میلیارد تومانی ارز و طلای قاچاق در فرودگاه حضرت امام (ره) خبر داد.

سردار حسن مهری ، فرمانده پلیس فرودگاه‌ های کشور در تشریح خبرکشف ارز و طلای قاچاق اظهار داشت:

” در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز در مرزهای هوایی کشور، همکاران‌مان در پلیس فرودگاه حضرت امام (ره) از چهار مسافر خروجی به مقصد استانبول (ترکیه) و دوحه (قطر) ۱۸۳ هزار یورو و ۷۵ هزار دلار جمعاً به ارزش ۹۰ میلیارد و ۷۵۲ میلیون ریال کشف کردند و به دلیل عدم ارائه مدارک مثبته از چهار مسافر تمامی ارزها ضبط شد.

همچنین در این فرودگاه هنگام کنترل مسافران خروجی به مقصد لندن۱۷۰ گرم طلای آب شده به ارزش ۲ میلیارد و ۲۷۰ میلیون ریال در وسایل بار همراه یکی از مسافران کشف و به جهت نداشتن مدارک لازم و اطمینان به قاچاق بودن آن طلاها ضبط شد. “

سردار حسن مهری ، فرمانده پلیس فرودگاه‌ های کشور با بیان اینکه پرونده در خصوص هر یک از متهمان دستگیر شده تشکیل و به همراه ارز و طلای قاچاق مکشوفه برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند، خاطرنشان کرد:

” برابر قوانین جاری جمهوری اسلامی ایران هر مسافری که صنعت هوایی را برای مسافرت انتخاب می کند، مجاز است معادل ۵ هزار یورو ارز و ۱۵۰ گرم طلای ساخته شده (غیر خام) به همراه داشته باشد.  “

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا