ماجرای تماس بهمن خاوری با پدر رومینا اشرفی چه بود؟ + علت اختلاف میان آنها

در این مطلب از جدولیاب، توضیحاتی درباره ماجرای تماس بهمن خاوری با پدر رومینا اشرفی ، کربلایی رضا اشرفی و همچنین علت اختلاف میان بهمن خاوری و  کربلایی رضا اشرفی ، پدر رومینا اشرفی خواهیم داشت! با ما همراه باشید. رومینا اشرفی دختر ۱۴ ساله ای که در تالش توسط پدر خود به قتل رسید، دلباخته بهمن خاوری بود؛ عشقی که سرانجام نداشت!

تماس بهمن خاوری با پدر رومینا اشرفی

به تازگی جزئیات جدیدی از این پرونده جنجالی کشف شده است! ساعت از ۶ عصر گذشته بود که ضربات مهلک داس پدر بر گردن رومینا اشرفی، به زندگی او پایان داد. جرم او فرار با پسری به نام بهمن بود که ۲۸ سال دارد و حدود ۱۵ سال از رومینا، بزرگ تر است.

بهمن خاوری و رومینا اشرفی که ادعای عشق داشتند، حدود ۵ روز قبل از قتل او از خانه گریخته بودند تا به این ترتیب رضایت پدر دختر را برای ازدواج بگیرند! رضایتی که به گفته بهمن به دلیل سنی بودن او داده نشده بود! اما پس از آن، رومینا اشرفی بازداشت شد و به خانه پدری خود بازگشت و ساعتی بعد به قتل رسید.

این ماجرا را حالا همه می ‌دانند و بار‌ها آن را مرور کرده ‌اند. اما آیا کربلایی رضا اشرفی واقعا قصد کشتن رومینا اشرفی را داشته است و آن طور که بهمن ادعا میکند به دلیل سنی بودن وی، مخالف این ازدواج بود؟

درباره کربلایی رضا اشرفی ، حرف‌ های ضد و نقیض زیادی وجود دارد! عده ‌ای در روستا او را مردی متعصب و خشن و عده ‌ای هم او را بسیار مهربان و آرام می‌ دانند. ولی همه اهالی می ‌گویند که او دختر خود را دوست داشت، اما سخت ‌گیری ‌های خاص خود را هم داشته است. البته این قبیل سخت ‌گیری‌ ها مختص کربلایی رضا اشرفی نیست و همه مرد‌های هر دو روستا، متعصب و غیرتی هستند. این درست همان چیزی است که بهمن خاوری هم می داند!

اواخر اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۹ شمسی بود که رومینا اشرفی ۱۴ ساله، در حالی که هنوز کودک است با همکاری بهمن خاوری، شبانه از خانه گریخت! پس از آن به گفته بهمن خاوری ، رومینا اشرفی به خانه خواهر بزرگ تر بهمن خاوری در آستارا می ‌رود و حدود ۵ روز در این خانه می ‌ماند. تا اینجا فرار رومینا اشرفی شبیه همه فرارهایی سات که در تالش رخ می ‌دهد، اما از اینجا به بعد اتفاق ‌هایی رخ می ‌دهد که کربلایی رضا اشرفی را به مرز جنون می ‌رساند!

بهمن خاوری پس از فراری دادن رومینا اشرفی، یک لایو اینستاگرام می‌ گذارد که در آن سعی در بوسیدن روی رومینا اشرفی دارد! از طرفی عکس ‌هایی از او منتشر می ‌کند که کمتر در روستا دیده می ‌شود! هرچند بهمن خاوری می‌ گوید عکس‌ ها را رومینا اشرفی منتشر کرده است، ولی هم تعداد آن‌ ها بیشتر از یک عکس می باشد و هم اینکه عکس ‌ها در پیج شخصی خود وی منتشر شده است!

بهمن خاوری می‌ دانست که کربلایی رضا اشرفی ، رومینا اشرفی را به او نمی‌ دهد، پس شروع به بازی با آتش کرد! بهمن خاوری می گوید که کربلایی رضا اشرفی به دلیل سنی بودن مخالف این ازدواج بوده است، در حالی که خواهر کربلایی رضا اشرفی، یعنی عمه رومینا اشرفی با یک مرد مسنی ازدواج کرده است و اهالی هر دو روستا هم این موضوع را رد کردند!

کربلایی رضا اشرفی مشکل خانوادگی با بهمن خاوری داشت! البته شایعاتی درباره برخی رفتار‌ها و خلاف‌ه ای بستگان نزدیک بهمن خاوری در منطقه شنیده می ‌شود که اثبات آن نیاز به پیگیری ‌های قضایی دارد، اما آنچه که معلوم است خانواده بهمن خاوری برای کربلایی رضا اشرفی خوش ‌نام نبودند و کربلایی رضا اشرفی تصور می‌ کرد بهمن خاوری، رومینا اشرفی را برای ازدواج نمی ‌خواهد و آینده دیگری در انتظار دختر وی است!

علت اختلاف کربلایی رضا اشرفی با بهمن خاوری چه بود؟

اما به روز قتل باز می گردیم!

کربلایی رضا اشرفی تازه دختر خود یعنی رومینا اشرفی را که از کلانتری به خانه یکی از بستگان رفته بود را به خانه آورده بود و به گفته همه بستگان با او رفتار خوبی داشت. آنقدر خوب که حالا همه تصور می‌ کنند، همان موقع کربلایی رضا اشرفی نقش بازی می‌کرده ‌است! اما واقعیت چیز دیگری است! کربلایی رضا اشرفی وقتی به خانه می ‌رسد، دوباره به قصد خرید از خانه خارج می ‌شود.

کربلایی رضا اشرفی به خانه پدر خانم خود و جایی که حالا در بالادست آن قبر رومینا اشرفی واقع شده است، می ‌آید. بستنی و صابون را می ‌خرد و به طرف خانه باز می‌ گردد. از اینجا تا خانه رومینا اشرفی، پیاده حدود ۱۰ دقیقه راه است! ۱۰ دقیقه‌ ای که در آن تماسی گرفته می‌ شود.

به گفته برادر کربلایی رضا اشرفی، بهمن خاوری با او تماس می ‌گیرد و حرف ‌هایی درباره رابطه‌ ی خود با دختر می ‌زند که او را به جنون می‌ کشاند! بهمن خاوری خیال می ‌کرده است با این تلفن، تیر خلاص را به کربلایی رضا اشرفی می ‌زند و او هم دختر را طرد می ‌کند؛ مثل همه فرارها! اما او در واقع با این تماس تیر خلاص را به رومینا اشرفی می زند. بهمن خاوری آنقدر در این کار افراط می ‌کند که مرد متعصبی، چون کربلایی رضا اشرفی که آمادگی انجام هرکاری دارد را به مرز جنون می‌ رساند! کار‌هایی که تا به حال هیچ‌ کس شبیه آن ‌ها را نکرده ‌است.

پشت پرده قتل رومینا اشرفی، گفتنی‌ های بیشتری دارد که امکان نشر آن‌ ها در این گزارش وجود ندارد! اما رومینا اشرفی را فقط تعصبات و غیرت پدر نکشت! هر چند کربلایی رضا اشرفی داس را پایین آورد و گردن را برید، اما بازوی قدرتمند دیگری هم دست وی را همراهی می‌ کرد. بازویی که در خوابداندن دخترک، زیر خروار‌ها خاک بی تقصیر نیست.

 

۵ ۱ رای
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا