ماجرای جالب عاشقی و مخ زنی بهرام افشاری + ویدیو

در این مطلب، ویدیویی از حضور بهرام افشاری در برنامه دورهمی ۲ فروردین ماه سال ۱۳۹۹ شمسی و همچنین ماجرای جالب عاشقی و مخ زنی وی را خواهیم دید! با ما همراه باشید. شب گذشته ، ۲ فروردین ماه سال ۱۳۹۹ شمسی، بهرام افشاری ، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون مهمان برنامه دورهمی با اجرا و کارگردانی مهران مدیری و به تهیه کنندگی سید مصطفی احمدی بود. بهرام بازیگر نقش ” بهتاش فریبا ” در سریال پایتخت ۶ ، برای مهران مدیری ماجرای عاشقی و مخ زنی خود را در دوره ی هنرستان تعریف کرد! ماجرایی که دو بار پای او را به کلانتری باز کرد!

بهرام افشاری ، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون متولد ۶ خرداد ماه سال ۱۳۶۶ شمسی در جورقان استان همدان می باشد. بهرام ، بازیگری را به صورت جدی از سال ۱۳۸۲ شمسی و وقتی تنها ۱۶ سال سن داشت، به صورت آماتور از دنیای تئاتر آغاز کرد! او تلاش و پشتکار فوق العاده در هدف خود داشت به گونه ای که وی در سال ۱۳۸۸ شمسی و وقتی ۲۲ سال سن داشت، برای پیشرفت راهی شهر تهران شد.

بهرام در خرداد ماه سال ۱۳۹۲ شمسی و وقتی ۲۶ سال سن داشت، تجربه کوتاهی در فیلم سینمایی ” عصبانی نیستم ” به‌ کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌ کنندگی رضا درمیشیان در دنیای سینما کسب کرد. بهرام در دی ماه سال ۱۳۹۲ شمسی برای بازی به سریال ” پایتخت ۲ ” به کارگردانی سیروس مقدم و به تهیه کنندگی الهام غفوری و با طراحی و بازی محسن تنابنده معرفی شد؛ بهرام با بازی در نقش ” بهتاش فریبا ” در این سریال تلویزیونی بسیار دیده شد.

در انتها لازم به بیان است برنامه ” دورهمی ” در ایام نوروز ۹۹ هر شب ساعت ۲۳ پخش و در ساعت‌ های ۶صبح، ۱۱ صبح و۱۷ بعد از ظهر باز پخش می‌ شود.

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا