ماجرای حمله تند فلور نظری به ریحانه پارسا چه بود؟

در این مطلب از جدولیاب ، توضیحاتی درباره ماجرای حمله تند فلور نظری به ریحانه پارسا خواهیم داشت! با ما همراه باشید. فلور نظری، بازیگر سریال  سینما، تئاتر و تلویزیون در مصاحبه ای پیرامون حضور خود در قسمت اول سری جدید مسابقه شام ایرانی در شبکه نمایش خانگی در کنار بازیگرانی مانند بهاره رهنما، مریم امیرجلالی و شهرزاد کمال ‌زاده می‌گوید اشکال این است که به دختر ۱۸ ساله نقش اول می‌ دهند و بعد همان دختر با آبروریزی، به آن‌ ها لطمه می ‌زند!

فلور نظری نامی از ریحانه پارسا نمی ‌برد، اما با توجه به حواشی اخیر ریحانه پارسا مشخص است منظور او کیست! او می ‌گوید یک دختر جوان در اول راه نقش اول گرفت و بعد با آبروریزی و کشف حجاب به عوامل سریال لطمه زد.

وی در پاسخ به این سوال که چرا مدتی است که حضور کمرنگی در عرصه بازیگری دارید؟ می گوید:

” علاقه ندارم کنار آدم ‌هایی کار کنم که کار بلد نیستند و فقط بر اساس رابطه، دوستی و فالوئر آمده ‌اند. کنار من باید کسی باشد که بازیگری، فرهنگ و هنر دغدغه‌اش باشد، بنابراین عشقم را برای این که کار کنم از دست دادم، چند پیشنهاد را که دو تا از آن‌ها نقش اصلی بود رد کردم. یک زمانی عشقم این بود که کار کنم، اما الان ترجیح می ‌دهم کار تحقیقاتی انجام دهم، کتابم را تمام کنم و در دانشگاه‌ های بیشتری تدریس کنم. “

همچنین در پاسخ به سوال بعضی همکارانتان می ‌گویند امروزه تعداد فالوئر و هیاهوی یک بازیگر در فضای مجازی در انتخاب او موثر است، این موضوع درست است و در انتخاب شما که بازیگر بی ‌حاشیه ‌ای هستید، تاثیر داشته است؟ می گوید:

” فکر می ‌کنم بله چنین مسئله ‌ای وجود دارد، اما من خیلی وقت است که دیگر علاقه‌ ای ندارم به هر قیمتی بازی کنم، بیشتر مطالعه و تحقیق می ‌کنم و مشغول نوشتن کتابی برای دانشجویانم هستم که مقوله‌های بازیگری را به ساده‌ترین شکل یاد بگیرند. زمانی غصه می‌خوردم که چرا باید انتخاب بازیگر بر این اساس باشد، پس درس‌هایی که خواندیم، مدارک تحصیلی و سابقه‌مان چه می‌شود، اما الان چون دیگر نمی ‌خواهم به هر قیمتی بازی کنم و به نسبت سن و جایگاهم، فکر می‌کنم بهتر است که دور باشم. از طرفی بدتر این است که کسانی حاضرند برای این که فالوئرهایشان بالا برود هزار کار انجام دهند. این اشکال رسانه است که به دختر ۱۸ ساله‌ای که از گرد راه می ‌رسد نقش اول می‌دهد، بعد همان دختر با آبرو ریزی و کشف حجاب، به آن‌ها لطمه می‌زند. این‌ها مسائل شخصی است، اما وقتی با رانت این جا معروف می‌شوی بعد بلافاصله می‌روی چنین کارهایی می‌کنی یعنی رسانه اشتباه کرده، چون او که سن کمی داشته و آدم کاملی نبوده است پس رسانه باید حواسش را جمع کند. زمانی که ما سن کمی داشتیم این طور نبود، بازیگر باید خیلی کار می‌کرد تا معرفی شود و به نقش اصلی و همبازی شدن با پارتنرهای باسابقه برسد. “

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا