ماجرای درگیری لفظی علی فتح الله زاده در برنامه زنده تلویزیونی چه بود؟ + ویدیو

در این مطلب، درباره ماجرای رفتار حاشیه ساز علی فتح الله زاده در برنامه زنده تلویزیونی شبکه پنج صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران توضیجاتی منتشر می شود! با ما همراه باشید.

درگیری لفظی علی فتح الله زاده با عبدالرضا موسوی

در اتفاقی دور از انتظار ، علی فتح الله زاده ، مدیرعامل جدید باشگاه استقلال تهران و از محبوب ترین مدیران عامل تاریخ باشگاه استقلال که مهمان برنامه تلویزیونی ” ورزشگاه ” شبکه پنج صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران بود تا به پرسش های مربوط به پست جدید خود در باشگاه فوتبال استقلال تهران پاسخ بدهد.، در یک ارتباط زنده تلفنی با عبدالرضا موسوی، عضو سابق هیات مدیره باشگاه فوتبال استقلال تهران به درگیری لفظی پرداخت!

علی فتح الله زاده و عبدالرضا موسوی روی آنتن زنده به گفتگوی چالشی با یکدیگر پرداختند، اما شاید با توجه به کسوت و تجربه ی فتح الله زاده، نوع برخورد عجیب و دور از انتظار سرپرست استقلال برای مخاطبان این برنامه عجیب و غیرقابل باور بود! او در پاسخ به پرسش عبدالرضا موسوی ، عضو مستعفی هیات مدیره باشگاه فوتبال استقلال تهران ، یک جمله را چندین بار تکرار کرد که : تو در حد و اندازه ای نیستی که …

برخی از هواداران باشگاه فوتبال استقلال تهران در پیام های خود در فضای مجازی عنوان کردند که از علی فتح الله زاده به عنوان یکی از محبوب ترین و کارگشاترین مدیران عامل تاریخ باشگاه استقلال انتظار دارند با صبر و تامل بیشتری در برخورد با حاشیه هایی که در چند فصل اخیر برای تیم فوتبال استقلالتهران ایجاد شده است، برخورد کند تا در سایه این صبر و بردباری، بتواند مشکلات تیم فوتبال استقلال تهران را تا رسیدن به منزل مقصود برای این تیم حل و فصل کند.

لازم به بیان است چندی پیش، با نظر مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان دولت حسن روحانی و اعضای هیات مدیره باشگاه فوتبال استقلال تهران ، علی فتح‌ الله زاده به عنوان مدیرعامل این باشگاه انتخاب شد. پیش از این خلیل زاده سمت سرپرستی این باشگاه فوتبال را عهده دار بود.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا