ماجرای قاچاق و مصرف مواد مخدر توسط دیا میرزا بازیگر هندی فیلم سلام بمبئی چه بود؟

در این مطلب از جدولیاب ، توضیحاتی درباره ماجرای قاچاق و مصرف مواد مخدر توسط دیا میرزا بازیگر هندی فیلم سلام بمبئی خواهیم داشت! با ما همراه باشید. فیلم سینمایی سلام بمبئی به کارگردانی و نویسندگی قربان محمدپور و به تهیه ‌کنندگی جواد نوروزبیگی محصول سال ۱۳۹۴ شمسی بود؛ فیلمی که به عنوان دومین محصول مشترک سینمای هند و ایران پس از همای سعادت ، با بازی محمدعلی فردین و وحیده رحمان و سانجیو کومار ، بازیگران سرشناس سینمای هند شناخته می شود.

سلام بمبئی ، داستان آشنایی یک دختر هندی (با بازی دیا میرزا) و یک پسر ایرانی به نام علی (با بازی محمدرضا گلزار) را روایت می ‌کند که هر دو دانشجوی پزشکی هستند و درگیر اتفاقات پیچیده ‌ای  می‌ شوند و…

درباره دیا میرزا ، بازیگر و فعال اجتماعی هندی بد نیست بدانید در پرونده فعالیت های حرفه ای وی، چیزی در حدود ۴۰ فیلم دیده می شود! دیا میرزا در سال ۲۰۰۰ میلادی، عنوان دختر شایسته آسیا و اقیانوسیه را از آن خود کرد و در مدت فعالیت خود در سینمای بالیوود، ۱۱ بار نامزد دریافت جایزه‌ های مختلف شد و توانست ۸ جایزه را از آن خود کند!

آخرین موفقیت دیا میرزا بازی در فیلم paanchadhyay بود؛ این فیلم در بسیاری از فستیوال‌ های معتبر جهان پذیرفته شد و در جشنواره جیپور هند ، جایزه بهترین بازیگر زن به این بازیگر اعطا شد.

اما در این بین چندی پیش، خبری مبنی بر قاچاق و مصرف مواد مخدر توسط دیا میرزا در فضای مجازی منتشر شد! در برخی گزارش ها ادعا شده بود که نام دیا میرزا در هنگام بازجویی از دست فروشان مواد مخدر مطرح شده است و ممکن است وی برای بازجویی توسط NCB (اداره کنترل مواد مخدر) فرا خوانده شود.

در ادامه دیا میرزا تهیه و مصرف مواد مخدر را تکذیب کرد و گفت هیچ اقدام قانونی علیه او صورت نگرفته است.

وی می گوید : چنین گزارش های ناخوشایند، تاثیر مستقیمی بر شهرت من دارد.

وی پس از انتشار گزارشی مبنی بر اینکه احتمالا برای بازجویی توسط اداره کنترل مواد مخدر فراخوانده خواهد شد ، با شفافیت ارتباط با فروشندگان مواد مخدر را انکار کرده است. وی بیانیه ای را منتشر کرد و گفت که از راه قانونی برخورد خواهد کرد.

وی گزارش هایی مبنی بر اینکه نام او در تحقیقات اداره کنترل مواد مخدر درباره افراد مصرف کننده و تامین کننده مواد مخدر در بالیوود مطرح شده است را رد کرد!

او گفت که اخبار غلط و بی اساس نه تنها بر اعتبار او تاثیر می گذارد؛ بلکه از نظر حرفه ای نیز تاثیرگذار است. دیا میرزا تأکید کرد که هرگز مواد مخدر ممنوعه را خریداری یا مصرف نکرده است.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا