ماجرای واکسن کرونا زدن شهاب حسینی در آمریکا چه بود؟ + واکنش وی به حواشی واکسن زدنش

در این مطلب از جدولیاب، توضیحاتی درباره واکنش شهاب حسینی به حواشی واکسن زدنش در ایالات متحده آمریکا خواهیم داشت! با ما همراه باشید. چندی پیش کلیپی که گفته می شود شهاب حسینی در امریکا واکسن کرونا را تزریق کرده است، در فضای مجازی منتشر شد!

تصاویری از شهاب حسینی در آمریکا منتشر و ادعا شد که این سوپر استار سینما در حالی که در ایران برنامه همرفیق را در حال ساخت دارد، برای تزریق واکسن به آمریکا رفته است و در آنجا واکسن کرونا را تزریق کرده است! موضوع جنجالی دیگر ماسک حسینی با طرح ماده مخدر ماری جوانا است.

واکسن کرونا زدن شهاب حسینی در آمریک

اما شهاب حسینی بعد از حواشی بوجود آمده از واکسن زدنش در آمریکا و فیلمی که از او منتشر شد، این گونه در اینستاگرام خود واکنش نشان داد:

علی پاکزاد (خبرنگار)  گپ و گفتی با شهاب حسینی داشت و درباره حواشی ماجرای واکسن زدنش در آمریکا و فعالیت ‌های اخیر هنری‌ خود، سخن گفت.

” این روزها ماجرای ماسک زدن و واکسن زدن شهاب حسینی در آن سوی دنیا، موضوعی شد برای اینکه برخی  به آن بپردازند و ساده از کنارش عبور نکنند. هر چند آنقدر در جامعه موضوعات مهم وجود دارد که پرداختن به این حاشیه ها حوصله می خواهد و انگیزه! برای همین هم با شهاب حسینی تماس گرفتم تا ببینم تا چه حد این موضوع برای خودش جدیت داشته است؟

شهاب حسینی در پاسخ به سوالم در خصوص ماسکی که بصورت داشته است می گوید: از ماشین که پیاده شدم، دیدم ماسک ندارم. تنها ماسک داخل ماشین این ماسک بود که قبل تر ها، دوستم به من هدیه داده بود. بین زدن و نزدن آن تردید نکردم.

از شهاب ماجرای واکسیناسیونش را پرسیدم. شهاب گفت: هیچ نیت قبلی و برنامه ریزی مشخصی برای زدن واکسن نبود و نداشتم. به اصرار یکی از دوستان  که برای آغاز یک کار سینمایی همراهی ام می کرد، در صف واکسن مازاد ایستادیم تا  شانس خود را امتحان کنیم. در آمریکا برای مراکز سالمندان و سایر مراکز در اولویت، همیشه چیزی حدود بیست درصد واکسن  اضافه در نظر گرفته می شود تا در صورت شکستگی یا اتفاقات غیرمترقبه، مشکلی برای جامعه هدف بوجود نیاید. پس از اتمام کار، مازاد را  بین مردم عادی توزیع و تزریق می کنند. در ضمن این واکسن ها  بعد از خروج از دمای یخ زدگی چون قابل برگشت و استرداد نیست، مازادش به مردم عادی تزریق می شود، کل ماجرا همین بود.اتفاقی که برای هر کسی می تواند بیفتد .

شهاب می گوید که آرزوی قلبی اش این است که شرایط واکسیناسیون با بهترین واکسن موجود برای هموطنانش در ایران بوجود بیاید و مردم بیش از این دچار خسارت و مصیبت نشوند. مخصوصا حالا که وعده داده شده در چند ماه آینده شرایط واکسیناسیون عمومی در کشور بوجود بیاید و او امیدوار است که این وعده تحقق یابد.

از او در مورد پروژه ای که اکنون در دست دارد، سئوال  می کنم. شهاب می گوید که فیلم دومش را در آمریکا ساخته است.

می دانستم او پیش از این به عنوان اولین کارگردانی اش در آمریکا فیلم The writer is dead را بر اساس نمایشنامه نویسنده مرده است اثر آرش عباسی با حضور دو بازیگر آمریکایی ساخته بود. حالا شهاب حسینی می گوید که این روزها مشغول ساخت فیلم Final Act با بازیگری سه بازیگر ایرانی انگلیس زبان و سه بازیگر آمریکایی و دو کودک ایرانی و آمریکایی بوده است.

وقتش را نمی گیرم و برایش آرزوی موفقیت می کنم و قدری به حاشیه های که ساخته و پرورانده می شود فکر می کنم و می گویم کاش این همه خلاقیت و ذوق در حاشیه سازی را صرف ارتقای سینما می کردیم…..»

اما مینو محرز نیز در واکنش به واکسن زدن شهاب حسینی در آمریکا گفت:

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا