ماجرای پیدا شدن جسد مدل معروف در گور دسته جمعه چه بود؟ + عکس

پلیس مکزیک بقایای بدن یک مدل معروف گمشده را شناسایی کرد که ماه گذشته جسد وی در یک گور دسته جمعی با شش جسد دیگر در شمال مکزیک پیدا شده بود. به گزارش روزنامه انگلیسی «دیلی میل»، پلیس جسد «یسنیا آلوارادو»، مادر و مدل ۲۴ ساله مکزیکی را پیدا کرد. او در ۱۸ اوت مشغول خرید در«سیوداد أوبریجون»، سونورا  بود که تعدادی از افراد مسلح او را ربودند. خانواده وی اظهار داشتند که اعضای این باند سعی در باجگیری از آنها داشت اما پس از چندی، باند مذکور ارتباطشان را با خانواده یسنیا متوقف کرد.

جسد مدل معروف
جسد مدل معروف

در همین راستا بازرسان واحد مبارزه با آدم‌ربایی آژانس تحقیقات جنایی با حکم بازرسی از یک ملک در شهرداری سونورا در کاگامه یک گور دسته جمعی هفت نفره را کشف کردند.  پلیس به خانواده مدل اطلاع داد که توانسته لباس یکی از دو زنی را که در قبر پیدا شده اند شناسایی کند. پلیس تأیید کرد که لباس متعلق به قربانی یسنیا است و آزمایشگاه اطلاعات علمی پزشکی قانونی یکسان بودن آزمایش DNA را تأیید کرد.

دادستانی عمومی سونورا گفت که بقای قربانی ششم به دلیل تجزیه کامل قابل شناسایی نیست و در این زمینه پلیس سه مظنون را در ارتباط با اجساد در محل دستگیر کرد و قاضی دستور بازداشت هر سه نفر را تا زمان روشن شدن موضوع صادر نمود.

شاهدان عینی به مقامات گفتند که او مادر پسری پنج ساله، در بیرون از فروشگاهی در محله سونورا در آویس دل کاستیلو بود که آدم‌ربایان با نقاب و هویت ناشناس وی را مجبور به سوار شدن به اتومبیل کرده و به سرعت فرار کردند.

به نقل از روزنامه‌های محلی  مادر این مدل، خانم «یدیرا ریورا»در روزهای پس از آدم ربایی  گفت که وی تماس‌های زیادی دریافت کرده که خواستار دریافت باج برای آزادی دخترش بوده‌اند.

خانواده مقتول دخترشان را خوش‌مشرب و اجتماعی توصیف کردند که دوست داشت اوقات خود را با دوستان بگذراند و در خانه با پسرش استراحت کند. وی در مارس ۲۰۱۹ با مدرک لیسانس مددکاری اجتماعی از دانشگاه مستقل سینالوا فارغ التحصیل شد.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا