ماجرای کامل قسمت دوازدهم سریال خانه امن شبکه یک

در این مطلب از سایت جدولیاب خلاصه داستان قسمت دوازدهم سریال خانه امن به کارگردانی احمد معظمی را می خوانید: با ما همراه باشید… سریال خانه امن هر شب  ساعت ۲۲:۱۵ دقیقه بر روی آنتن شبکه یک سیما می رود.

قسمت دوازدهم سریال خانه امن

تابان به خانه می‌رود که با نبود خواهرش مواجه می‌شود با گوشی اش که تماس می‌گیرد متوجه می‌شود که گوشی اش خاموش است‌.
در همان لحظه شهروز به تابان زنگ می‌زند و تابان می‌گوید نه گوشی اش را جواب می‌دهد و نه خانه است که باعث نگرانی شهروز می‌شود و با پیام تماس می‌گیرد که پیام به او می‌گوید که چه اتفاقی افتاده است که باعث ترس و نگرانی شهروز می‌شود و فرار می‌کند و پلیس ها او را تعقیب می‌‌کنند که بعد از تماس ثمین خیالش راحت می‌شود و برمی‌گردد.
پلیس ها به مجتمع می‌روند و از تابان هم سوال هایی می‌پرسند که باعث می‌شود به پیام زنگ بزند و از او واقعیت را بپرسد که با دروغ های پیام رو به رو می‌شود و وقتی که مطمئن می‌شود تابان از همه چیز خبر دارد طبق خواسته پلیس ها با او حرف می‌زند.
پلیس ها تصمیم دارند شرایط را جوری پیش ببرند که ثمین در مقابل بازجویی ها پیروز شود و بتواند بیرون برود.
کمال به خانه خانواده عروسش می‌رود تا بابت شبی که برای عملیات نتوانست برود عذرخواهی کند و بعد از آن به سراغ خبرنگار العربیه می‌رود و او را تهدید می‌کنند برای اینکه بر علیه کشورشان توطئه کرده است او را مجازات می‌کنند و در ازای زنده ماندن تنها راهش این است که با آن ها همکاری کنند‌.
کمال و افشین با فرمانده شان در حال صحبت کردن هستند و درباره اتفاقاتی که افتاده است صحبت می‌کنند و فرمانده شان به آن ها می‌گوید که موضوع ثمین هدایت را رسانه ای کنند و جرمش را قتل تلقی کنند.
ایرانی ها در حال اعتراف گرفتن از خبرنگار العربیه به صورت صوتی هستند و او را بازجویی می‌کنند.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا