ماجرای کامل قسمت دوم سریال خانه امن از شبکه یک

در این مطلب از سایت جدولیاب خلاصه داستان قسمت دوم سریال خانه امن به کارگردانی احمد معظمی را می خوانید: با ما همراه باشید… سریال خانه امن هر شب  ساعت ۲۲:۱۵ دقیقه بر روی آنتن شبکه یک سیما می رود.

قسمت دوم سریال خانه امن

مرد داعشی با کوله پشتی اش در حال راه رفتن است و مامورها به دنبالش هستند که بعد مدتی داخل یک مسافرخانه می‌شود و برای چند روزی اتاق رزرو می‌کند که یکی از مامورهایی که به دنبالش است از فرمانده تیم دستور می‌گیرد که خودش هم در آن مسافرخانه اتاق بگیرد.
مامور ها ناراحت و عصبی هستند که چرا نتوانسته اند شخصی که کوله را به آن فرد داده است را بگیرند و دنبال راه حل می‌گردند چند تا از مامور ها در جاهای مختلف مستقر می‌شوند تا او را زیر نظر بگیرند.
مرد داعشی در اتاقش درحال ورزش کردن و به خودش رسیدن است، مامور های کمال به دقت او را زیر نظر گرفته اند. مرد داعشی از پنجره بیرون را نگاه می‌کند و موقعیتش را بررسی می‌کند بعد از چند دقیقه ذکری می‌گوید، پنجره را می‌بندد و پرده ها را نیز می‌کشد که مامور ها عصبی می‌شوند و نمی‌دانند که چه باید بکنند…
مرد داعشی درون اتاقش نشسته و ذکر می‌گوید و کم کم شروع می‌کند و وسایلش را از داخل کیفش در‌می‌آورد که شامل تفنگ و ساچمه و پول و نارنجک و چندین کارت ملی است…
خانمی داخل فرودگاه است و از خرید یک پنت هاوس حرف می‌زند که حتما باید اتافاق بیوفتد و منتظر مردی است که پروازش تازه نشسته است.
در موقعیتی دیگر مردی در خانه اش است و درحال استراحت کردن که مرد دیگری او زیر نظر دارد و با او تماس می‌گیرد و از پرونده کثیف کاری اش می‌گوید که بعد از لو دادن شریک هایش قصد فرار می‌کند که مامور نفوذی او را می‌کشد….
آن مردی که سعید جهانشاهی را لو می‌دهد باعث می‌شود گیر مامور ها بیفتد…
در صحنه آخر قسمت دوم سریال خانه امن دیدیم که مرد داعشی خودش را آماده عملیات انتحاری کرده است…

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا