ماجرای کامل قسمت پنجم سریال خانه امن از شبکه یک

در این مطلب از سایت جدولیاب خلاصه داستان قسمت پنجم سریال خانه امن به کارگردانی احمد معظمی را می خوانید: با ما همراه باشید… سریال خانه امن هر شب  ساعت ۲۲:۱۵ دقیقه بر روی آنتن شبکه یک سیما می رود.

قسمت پنجم سریال خانه امن

پلیسی که با پیام قرار داشت و اطلاعات مهم ثمین را از او گرفت به مرکزشان رفت تا اطلاعات فلش را ببینند و برنامه های بعدی خانم هدایت یا همان ثمین را بفهمند.
ماموران در ترمینال جنوب مرد داعشی را زیر نظر دارند و مراقب کارهایش هستند تا بتوانند او را مهار کنند تا نتواند عملیاتش را انجام دهد.
یکی از ماموران بالای پشت بام ترمینال است و با تفنگش او را نشانه گرفته است. از طرفی دیگر کمال او را زیر نظر دارد و بعد از حرکت اش با پیمان هماهنگ می‌شوند و با شلیک به موقع هر دو شان می‌توانند که او را مهار کنند و جلوی عملیات انتحاری اش را بگیرند…
کمال و پلیسی که پرونده ثمین هدایت را در دست دارد با هم کل کل می‌کنند و از ماجرای انهدام تروریست ها و پرونده های اقتصادی صحبت می‌کنند که در همان زمان رئیس کمال می‌آید و با او صحبت می‌کند و نقشه هایشان را برای ادامه این روند با هم درمیان می‌گذارند…
ثمین بعد از مرگ فرزاد مریض شده است و دو روزی است که در تب شدید می‌سوزد.
کمال به مرکز اطلاعاتشان می‌رود که یکی از مامورین آن جا از افرادی که شبیه به مرد داعشی بودند را به او نشان می‌دهد و می‌گوید دو نفرشان مشکلی نداشتند اما ۳ نفر آن ها هم چنان تحت تعقیب هستند.
تابان به سراغ پیام می‌رود و تا درباره رابطه شان با ثمین صحبت کنند که با مخالف پیام رو به رو می‌شود و با ناراحتی از او جدا می‌شود و او را ترسو خطاب می‌کند…
ثمین با شهروز تماس می‌گیرد و او را به اتاقش صدا می‌کند و به او می‌گوید چند واحد از برج هایش را بفروشد و به دلار تبدیل کند که تلفنش زنگ می‌خورد و درباره محموله گوشت های برزیلی صحبت می‌کنند و پیام از طریق شنود حرف های او را می‌شنود.
مردی که قرار بود از ثمین کلید خانه اجاره ای را بگیرد به محل قرار می‌رود و کلید را برمی‌دارد و به آن خانه می‌رود.
پیام و مرد پلیس با هم در میوه فروشی قرار می‌گذارند و پیام فایل جدید را به او می‌دهد و مقداری از اطلاعاتی که دارد را به او می‌دهد و از آن جا می‌رود.
مردی که داخل خانه رفته است دنبال چیزی می‌گردد که اسلحه ای را پیدا می‌کند و مرد دیگری به او زنگ می‌زند و از قرار و محل قرار می‌گوید.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا