ماجرای کامل قسمت ۳۳ سریال خانه امن شبکه یک

در این مطلب از سایت جدولیاب خلاصه داستان قسمت ۳۳ سریال خانه امن به کارگردانی احمد معظمی را می خوانید: با ما همراه باشید… سریال خانه امن هر شب ساعت ۲۲:۱۵ دقیقه بر روی آنتن شبکه یک سیما می رود.

قسمت ۳۳ سریال خانه امن

کمال به خانه دکتر قوامی رفته است تا همه چیز را درباره خودش و کارش به فرشته و محسن بگوید از عباس می‌خواهد حالا که نسرین خانم نیست بعدا برای او هم تعریف کند.
یکی از داعشی ها که نسبت به سعید آن یکی دوستش شک کرده است با فرمانده اش تماس می‌گیرد و ماجرای سعید را تعریف می‌کند و او می‌گوید اگر کنترل او از دستش خارج شد دخلش را بیاورد.
کمال همه چیز را به فرشته و محسن می‌گوید که باعث شوک محسن و یک عالمه سوال می‌شود که کمال دلیل رفتن یهویی اش به کرمانشاه را تعریف می‌کند و آن ها پی به ماجرای شغل او می‌برند.
محسن به پدرش می‌گوید که اگر مادر فرشته ماجرا را بفهمد سایه آن ها را با تیر می‌زند که کمال می‌گوید او کاری به آن کارها نداشته باشد و عباس هزاران هزار از این پرونده ها تا به حال داشته است.
کمال و افشین برای قرار با زن ناصر به پاریس می‌روند تا ته و توی ماجرا را دربیاورند و از او می‌خواهند که چیزی بگوید که باور‌ کنند که زن ناصر مختصات خانه ای را می‌کشد و ادعا می‌کند که آن جا خانه نیروهای داعشی است و کمال می‌گوید بعد از استعلام با او هماهنگ می‌شوند‌.
افشین و کمال باهم درباره زن ناصر صحبت می‌کنند و بسیار از این که ماجرا چه می‌شود‌ و چه چیزی هست که آن ها نمی‌دانند.
سعید باز هم می‌خوهد از خانه خارج شود که دوستش جلو او را می‌گیرد و با زدن حرف هایی سعید می‌رود و دوستش به فرمانده اش زنگ می‌زند تا شرایط جدید را بگوید که او می‌گوید مراقبش باشد تا او خبر بدهد.
داوود با گل و شیرینی به خانه دنیا می‌رود که از حرف هایشان می‌فهمیم آن دو زن و شوهر هستند و گویا داوود به جز همسر اولش مهسا زن دوم هم دارد.
کمال در خانه در حال خوش و بش هستند که متوجه می‌شود پسرش خانه است و می‌رود با درباره همه چی صحبت می‌کند. دکتر قوامی و همسرش نسرین درباره شرایط زندگیشان صحبت می‌کنند و نسرین می‌گوید دیگر توان این همه هول و ولا و استرس را ندارند.
مهران فرمانده کمال و افشین به سراغ آن ها رفته است و درباره پرونده ناصر و همسرش صحبت می‌کنند.
پسر داعشی که ریشه آلمانی دارد به سراغ سعید می‌رود و می‌گوید وقت عملیات رسیده است و آماده می‌شوند تا برای عملیات بروند.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا