ماجرای کامل قسمت ۳۴ سریال خانه امن شبکه یک

در این مطلب از سایت جدولیاب خلاصه داستان قسمت ۳۴ سریال خانه امن به کارگردانی احمد معظمی را می خوانید: با ما همراه باشید… سریال خانه امن هر شب ساعت ۲۲:۱۵ دقیقه بر روی آنتن شبکه یک سیما می رود.

قسمت ۳۴ سریال خانه امن

داعشی ها برای انجام عملیات از خانه خارج شده اند و ماموران سوار بر تاکسی که ماموران کمال هستند شده اند و به مترو می‌روند تا آن جا عملیاتشان را انجام دهند که داعشی که اصالت آلمانی دارد از قطار پیاده می‌شود تا کار سعید و مترو را یکسره کند که بمب‌ کار نمی‌کند و با سعید تماس می‌گیرد و می‌گوید از مترو خارج شود و عملیات منتفی شده است.
آن ها به خانه بر‌می‌گردند و پسر داعشی که روی انجام عملیات پابند است کلی غر به جون سعید داعشی ایرانی می‌زند و می‌گوید شک او باعث منتفی شدن عملیات شده است.
دکتر قوامی مسئول پرونده آقای اکبری که ما طبق حدس مستندات به ماجرای آقای اکبر طبری ربط داده ایم شده است و باهم درباره روند پرونده و ویلای معروف لواسان و پانصد هزار یورو صحبت می‌کنند.
کمال و افشین درحال بحث درباره داعشی ها هستند که یکی از مامورانشان می‌آید و اطلاعاتی درباره خانه مرزی که یلدا زن ناصر داده بود می‌دهد که هیچ ترددی نبود و تنها یک جنازه در باغ پیدا شده است که کمال می‌گوید برای بررسی خودمان باید برویم و اینطور به چیزی دست پیدا نمی‌کنند.
کامران با پسر آلمانی صحبت می‌کند و می‌گوید مهمات قبل را دور بریزد و عملیات بعدی با ماشین شخصی است و حالا که سعید شهامت آمدن به مترو را داشته است او را نگه دارد.
کمال و افشین به آن خانه می‌روند که با تعداد زیادی جنازه و مهمات برای انجام عملیات رو به رو می‌شوند و باز هم گیج تر می‌شوند و کمال به دیدن ابوعامر می‌رود و عکس هایی نشانش می‌‌دهد که او می‌گوید یکی از آن ها را می‌شناسد و مسئولیت سنگینی در داعش داشته و خیلی کارآمد بوده است.
پیام که وقت قرار با دنیا دارد از استرس زیاد با افشین قرار گذاشته است و نگران جونش است و او آرامش می‌کند.
پیام با جعبه شیرینی به سر قرار رفته است و تمام ماموران افشین در پوشش های مختلف مراقب او هستند که دنیا و ارسلان با همان ماشین معروف به سراغ پیام می‌روند و او را سوار می‌کنند.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا