ماجرای کامل قسمت ۳۵ سریال خانه امن شبکه یک

در این مطلب از سایت جدولیاب خلاصه داستان قسمت ۳۵ سریال خانه امن به کارگردانی احمد معظمی را می خوانید: با ما همراه باشید… سریال خانه امن هر شب ساعت ۲۲:۱۵ دقیقه بر روی آنتن شبکه یک سیما می رود.

قسمت ۳۵ سریال خانه امن

پیام سوار ماشین می‌شود بعد از طی مسافتی مدارک‌ را می‌گیرند از پیام درباره خارج رفتن صحبت می‌کند و می‌گوید زوتر درباره رفتنش فکر کند و او را پیاده می‌کنند و ماموران آن ها را تعقیب می‌کنند‌.
کمال به خارج رفته است و با مردی درباره شخص ایکس صحبت می‌کنند که باید در خانه ای رو به روی خانه شان مستقر شوند سر از کارش دربیاورند.
دنیا‌ با بغاض پسر آلمانی قرار دارد و مدارکی که پیام درست کرده است را به او می‌دهد و می رود.
کمال به ایران برگشته است و عکس هایی را به ابوعامر نشان می‌دهد و سوال هایی می‌پرسد تا اطلاعاتی را که می‌خواهد را به دست بیاورد.
کمال و افشین با هم صحبت می‌کنند و می‌گوید به راس پولشویی و روابطشان نزدیک شده اند و می‌گوید وقتش رسیده تا سعید را به سمت خودمان بکشیم و کمال نیز موافقت می‌کند.
سعید از خانه بیرون زده است و ماشین دربستی می‌گیرد که راننده اش مرتضی از ماموران افشین است و قبل از حرکت افشین‌ مسلح سوار می‌شود و با حرف‌هایش به‌ او می‌فهماند که مجبور است با آن ها همکاری کند و راه فرار ندارد.
سعید به خانه برگشته است و جلو بغاض جوری نقش بازی می‌کند که گویا دیگر به این کار شک ندارد و بغاض را بسیار تحت تاثیر قرار می‌دهد.
یکی از ماموران درباره دنیا اطلاعاتی را به کمال و افشین می‌دهد و پیشنهاد می‌دهد که برای شناسایی او با تابان صحبت کنند و آن ها با او صحبت می‌کنند خبر فوق خواهرش را بهش می‌دهند و تابان به خانه می‌رود و پیام به آن جا می‌رود تا او را آرام کند.
بغاض با کامران تماس گرفته است و با او درباره سعید صحبت می‌کند و که افشین مامورانش را به صورت مشقی به در خانه آن ها می‌فرستد تا دعوا کنند و با حواس پرتی بغاض تماسش طولانی شود و ماموران بلاخره موفق می‌شوند و رد آن ها را می‌زنند…

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا