ماجرای کامل قسمت ۳۷ سریال خانه امن شبکه یک

در این مطلب از سایت جدولیاب خلاصه داستان قسمت ۳۷ سریال خانه امن به کارگردانی احمد معظمی را می خوانید: با ما همراه باشید… سریال خانه امن هر شب ساعت ۲۲:۱۵ دقیقه بر روی آنتن شبکه یک سیما می رود.

قسمت ۳۷ سریال خانه امن

تابان ک پیام در پارک نشسته اند و پیام سعی در آروم کردن او دارد و تابان می‌گوید از این‌که نتوانسته است هیچ کاری برای ثمین بکند عذاب وجدان دارد و پیام می‌گوید تمام پیگیری هایش برگرداندن جنازه خواهرش به ایران را انجام می‌دهد.
مهران به افشین و کمال دستور می‌دهد که دو نفر از مامورانشان را به باکو بفرستند تا بتوانند اطلاعات بیشتری از کامران پیدا کنند و درباره عملیات ایکس باهم صحبت می‌کنند تا به سرنخ های بیشتری برسند و به آن ها می ‌گوید هرچه زودتر به قرار پاریس بروند تا اطلاعات بیشتری از یلدا همسر ناصر بگیرند و کمال می‌گوید قبل از آن باید به دیدار ناصر برود و او هنوز به او امیدوار است.
فرشته در اتاقش روی تخت خوابیده است و با یادگاری موزیکال محسن آهنگ می‌زند و گریه می‌کند و پدرش با حال بد در می‌زند و داخل می‌شود با او صحبت می‌کند و از محسن می‌گوید که احساسش هیچ تغییری نکرده است اما فرشته سر حرفش ایستاده است.
کمال به سراغ ناصر رفته است و از او درباره یلدا همسرش سوالاتی می‌پرسد و از ناصر می‌خواهد حقیقت ماجرا را بگوید تا او نیز واقعیت را بگوید که ناصر می‌گوید اگر یلدا را مثل او منتقل کنند به اطلاعات بیشتری می‌رسند.
مامور ها درحال پاییدن خانه دنیا هستند که داوود به آن جا می‌رود و باهم شام می‌خورند که زن اول او زنگ می‌زند که باعث دلخوری دنیا می‌شود اما از حرف های داوود می‌فهمیم که اسم واقعی دنیا غزل است و داوود دست مزد کارهایی که انجام داده است را به او می‌دهد و از آن‌جا می‌رود.
مصطفی داعشی که توسط ماموران دستگیر شده بود را پیش دکتر قوامی برده اند او برایش فیلمی گذاشته است تا تماشا کند و با تمام شدنش دکتر قوامی به او می‌گوید که پرونده اش تکمیل شده است و تنها چند سوال از او می‌پرسد و می‌گوید کمکش خواهد کرد.
دنیا در پارک با شخصی قرار دارد و ماموران با پوشش های متفاوت او را زیر نظر دارند تا سر از کارش دربیاورند و تیم جدید را شناسایی کنند.
مهران و افشین و کمال باهم میز گرد تشکیل داده اند درباره اطلاعات جدیدی که به دست آورده اند صحبت می‌کنند و سعی دارند پازل نیمه تمامشان را تکمیل کنند.
حبیب با تعقیب مردی که از دنیا مدارک گرفت به خانه جدید و افراد جدید دست پیدا کرد و با در میان گذاشتن آن عملیات جدیدی را آماده کرده است که به دستور کمال و افشین درحال برنامه ریزی می‌باشد.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا