ماجرای کامل قسمت ۴۰ سریال خانه امن شبکه یک

در این مطلب از سایت جدولیاب خلاصه داستان قسمت ۴۰ سریال خانه امن به کارگردانی احمد معظمی را می خوانید: با ما همراه باشید… سریال خانه امن هر شب ساعت ۲۲:۱۵ دقیقه بر روی آنتن شبکه یک سیما می رود.

قسمت ۴۰ سریال خانه امن

کمال و افشین با استرس تمام درباره محموله ای که به سمت ایران می‌آید صحبت می‌کنند و عده ای درحال بررسی وضعیت هستند که خبر یک ماشین را به آن ها می‌دهند و ماموران کمال پیگیری و تعقیبش را برعهده می‌گیرند.
پیام و افشین باهم قرار گذاشته اند و پیام بابت کمک های افشین تشکر می‌کند و برنامه ازدواج و خروج از ایرانش را با‌ تابان را می‌گوید که افشین می‌گوید باید قول بدهد که تا وقتی که می‌خواهد اگر دار و دسته کامران با‌ او تماس گرفتند به آن ها خبر بدهند و به نیرو هایش میسپارد تا لیست تماس های پیام چک شود و به روز باشد.
نرگس عمه محسن با کمال برادرش درباره حرف های نسرین خانم صحبت می‌کند و کمال به سراغ پسرش می‌رود و با او حرف‌می‌زند و می‌گوید اگر به سر قرار در دفترخانه رفت با او هماهنگ شود تا کنارش باشد.
مامورها ماشینی که محموله های قاچاق به ایران را حمل می‌کند، زیرنظر گرفته اند.
مهسا با خواهرش صحبت می‌کند و می‌گوید به خاطر دزدی که از شرکتش شده است باید ایران بماند و ته و توی ماجرا را دربیاورد و به تعقیب شوهرش می‌پردازد که می‌فهمد به او دروغ می‌گوید و گویا سر و گوشش می‌جنبد.
داوود به غزل می‌گوید که مامورها پیگیر او هستند و هرچه زودتر باید برود و از حال بد غزل سواستفاده می‌کند و می‌گوید پول ها را به او بدهد تا استرس فکری اش کم شود و بتواند به حالش غلبه کند.
مهسا به در خانه غزل می‌رود و شروع به تیکه انداختن می‌کند که غزل او را عصبی می‌کند و مهسا هرچیزی را که درباره داوود می‌داند را می‌گوید و می‌رود…
پس از رفتن مهسا، غزل به داوود زنگ می‌زند و می‌گوید که مهسا اینجا بوده است که داوود خودش را سراسیمه به آن‌جا می‌رساند و می‌گوید که چه حرف هایی از مهسا شنیده است، اما داوود می‌گوید که دروغ گفته است و به سرعت به سمت خانه اش می‌رود…
کمال دستور می‌دهد که مامور هایش در پوشش کامل باشند اما قبل از رسیدن داوود، مهسا از خانه خارج می‌شود که داوود با رسیدن به خانه عصبی به دنبال مهسا می‌گردد و اسلحه اش را آماده می‌کند که با یادداشت او می‌فهمد که او رفته است…
کمال سراغ پیام را از افشین می‌گیرد که می‌گوید طبق بررسی شماره او افراد کامران با او تماس گرفته اند اما پیام همچنان خبری به آن ها نداده است که کمال می‌گوید هرچه سریعتر پیام را از رده خارج کنند اما افشین طلب وقت می‌کند.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا