ماجرای کامل قسمت ۴۲ سریال خانه امن شبکه یک

در این مطلب از سایت جدولیاب خلاصه داستان قسمت ۴۲ سریال خانه امن به کارگردانی احمد معظمی را می خوانید: با ما همراه باشید… سریال خانه امن هر شب ساعت ۲۲:۱۵ دقیقه بر روی آنتن شبکه یک سیما می رود.

قسمت ۴۲ سریال خانه امن

افشین و کمال درباره اینکه آیا پیام در این بازی ماندگار شود و ادامه‌ دهد کار درستی است یا نه صحبت می‌کنند که خواهر کمال با او تماس می‌گیرد و از غیب شدن ناگهانی محسن می‌گوید که کمال احتمال می‌دهد به سراغ فرشته رفته باشد.
کمال و افشین به دیدن مهران رفته اند و درباره عملکرد این مدتشان صحبت می‌کنند و گزارش کار به او می‌دهند.
کمال و افشین تصمیم گرفته اند که با مهسا صحبت کنند و از او بخواهند که همکاری کنند و کمال از افشین می‌خواهد که هرچه سریعتر دست به کار شود و کار را به امروز و فردا نیاندازد.
افشین به همراه یکی از ماموران خانم به هتلی که مهسا در آن اقامت دارد رفته اند تا با او صحبت کنند، مهسا از گذشته ها و داستان ازدواجش با داوود می‌گوید.
ناصر با کمال درباره گذشته ها صحبت می‌کند و از حرف های جدیدن ناصر امیدوار می‌شود که به دنیای واقعی آمده است و از بند سازمان رها شده است.
کمال ویدئو جدید یلدا را به او نشان می‌دهد.
مهسا درباره خلافکاری های داوود در انگلیس می‌گوید که مجبور به همکاری با دولت بریتانیا شده اند اما افشین می‌گوید تمام این توطئه ها می‌تواند از سمت اسرائیل باشد و به او پیشنهاد همکاری می‌دهد تا بتوانند به عوامل کاری که داوود با آن ها است دست پیدا کنند که او درخواست زمان می‌کند تا درباره پیشنهادشان فکر کنند.
کمال و دکتر قوامی ماجرای کامل غیب شدن محسن را به نرگس می‌گویند که دستگیر شده است و علت آن گشتن در اطراف خانه او بوده است و درباره حرف های نسرین خانم صحبت می‌کنند و نرگس‌ تمام مدت از آن ها گله و شکایت می‌کنند.
مهسا به خانه اش برگشته است و با چیدن میز شامی رمانتیک و عاشقانه به انتظار داوود است تا باهم غذا بخورند.
مهسا می‌گوید که از برگشتنش خوشحال است و می‌خواهد اشتباه داوود را ببخشید و پای زندگی اش بایستد و نگران او و بچه تو راهشان می‌باشد…
مهسا به قدری خوب بازی می‌کند که موفق می‌شود اعتماد داوود را جلب کند.
تابان به سر خاک ثمین رفته است و با‌ او صحبت می‌کند و به او می‌گوید تمام توانش را به کار گرفته است تا بتواند ذره ای از بارگناهان او را کم کند و از ازدواجش با پیام می‌گوید…

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا