ماجرای کامل قسمت ۴۷ سریال خانه امن شبکه یک

در این مطلب از سایت جدولیاب خلاصه داستان قسمت ۴۷ سریال خانه امن به کارگردانی احمد معظمی را می خوانید: با ما همراه باشید… سریال خانه امن هر شب ساعت ۲۲:۱۵ دقیقه بر روی آنتن شبکه یک سیما می رود.

قسمت ۴۷ سریال خانه امن

کمال با سارا دختر یلدا قرار می‌گذارد و او را می‌بیند و از مادرش یلدا می‌گویند و قصد دارند سارا را به دیدار او ببرند که ابتدا در مقابل آن ها گارد می‌گیرد اما سرانجام کمال و کیان با حرف هایشان موفق می‌شوند که او را راضی کنند تا مادرش را ببیند و به او کمک کند.
افشین با مهسا همسر داوود در رستوران درباره روند ماجرا صحبت می‌کنند که مهسا می‌گوید من باردار هستم و درحال مادر شدن می‌باشم، کارایی که برای آن ها کرده است بازی با جونش بوده است و حالا می‌خواهد کنار بکشد تا به خودص و بچه اش آسیبی نرسد.

کیان و کمال با هم به خانه یلدا می‌روند و با او رک و راست صحبت می‌کنند و می‌گویند اگر به عراق برود سرنوشتش مثل بقیه می‌شود و بعد از نشان دادن عکس سارا او ترغیب به دیدنش می‌شود که کمال به یلدا می‌گوید تنها در صورتی که بتواند او را جذب کند می‌تواند دخترش را داشته باشد…
طبق روال کار کمال ناصر و یلدا باهم صحبت می‌کنند و درباره پیدا شدن سارا و به دست آوردن دخترشان صحبت می‌کنند…
داوود در دفتر رستوران درحال جمع آوری وسایلی است و با دادن کارتی به یکی از نوچه هایش حقوق کارکنان رستوران را می‌دهد و می‌گویو قرار است به شهرستان برود تا مشکلاتش را حل کند و تا دو ماه آن جا تعطیل می‌باشد.
داوود با غزل تماس می‌گیرد و درباره حال و احوال و وضعیت او صحبت می‌کند و می‌گوید خودش را به زودی به او می‌رساند و در قهوه خانه ای در ماکو با او قرار می‌گذارد.
مامور های کمال درحال زیرنظر داشتن عوامل عملیات ایکس هستند و با فهمیدن این که بخشی از عملیات در ورزشگاه آزادی انجام می‌شود به خانه امن آن ها می‌روند که با خانه خالی رو به رو می‌شوند و بعد از تماس افشین با کمال، کمال و مرتضی به سرعت به ورزشگاه آزادی می‌روند تا جلوی هر اتفاقی را بگیرند…
بازیکنان مشغول بازی و رقابت بین دو تیم هستند که کمال و مرتضی در ورزشگاه می‌دوند و با انتقال بمب در خارج از اون محوطه به کمک آتش نشان ها و تیم عملیاتی بمب را خنثی می‌کنند…

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا