متن نامه مادر شوهر سابق مهناز افشار برای تولد نوه خود لیانا

در این مطلب از جدولیاب، توضیحاتی درباره متن نامه مادر شوهر سابق مهناز افشار برای تولد نوه خود لیانا خواهیم داشت! با ما همراه باشید. سوسن صفاوردی ، مادر یاسین رامین برای نوه‌ خود لیانا ، به مناسبت تولد او، نامه ای نوشت!

 

سوسن صفاوردی در این نامه چنین نوشت:

نامه‌ ای به دخترم لیانا

نامه ای به دخترم‌ لیانا در پنچمین سالروز تولدت

دختر قشنگم

وقتی خدای مهربان پنچ سال پیش شما را به بابا و مامان و همه ما هدیه داد، زندگی شیرینی خاصی پیدا کرد. میدونم امسال نیز چشمان معصومت ‌بدنبال بابا بود تا شاید حداقل در روز تولدت در کنارت باشد. متاسفانه در سراسر دنیا خیلی از بچه ها مجبور میشن مهم ترین روزها و سال های زندگیشون را به علت هاى مختلف بدون بابا شون سپری کنند. حقارت، حسادت، بغض، تبعیض، بى عدالتى و ظلم از جمله ریشه هایى است که علت نبود گروهى از پدران در کنار فرزندان است. جاى بسى افسوس که یک روز با همه معصومیتت مجبور به روبرو شدن با این واژه ها میشوى

براى آن روز تمام وقایع حوادث و اتفاقاتى که نبود پدر را بر تو تحمیل کرده است و تصویرى تحریف شده و خلاف واقع از بابایى که در تمام دروان زندگیش حتى در سخت ترین شرایط هم صدایش هم بلند نمیشد در قالب یک کتاب مستند برایت جمع آوری کردم تا بدانى چرا در کنارت نبود!

تولدت مبارک جون دلم

سوسن صفاوردی ، مادر یاسین رامین

در انتها درباره یاسین رامین بد نیست بدانید وی فرزند محمد علی رامین ، مشاور مطبوعاتی محمود احمدی‌ نژاد و همسر سابق مهناز افشار ، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون است.

یاسین رامین ، مدیر سابق مرکز دارویی رشد و متهم یکی از پرونده ‌های معروف فساد مالی در ایران است. یاسین رامین در مرداد ماه سال ۱۳۹۵ شمسی با شکایت جمعیت هلال احمر بازداشت شد و در اسفند ماه همان سال با وثیقه آزاد شد! او متهم شده است که دو میلیون یورو از جمعیت هلال احمر برای واردات دارو و تجهیزات پزشکی دریافت کرده است، اما این مبلغ را به فروشنده تحویل نداده است. یاسین رامین در دادگاه بدوی به ۱۷ سال حبس محکوم شده است که ۷ سال آن قابل اجرا یم باشد و پرونده او اکنون در مرحله تجدید نظر قرار دارد.

مهناز افشار و لیانا

یاسین رامین در رسانه ها به واردات و توزیع شیر خشک آلوده نیز متهم شده‌ است! با این حال او و همسر سابق وی یعنی مهناز افشار این اتهام را رد کردند و سازمان تدارکات پزشکی هلال احمر نیز اعلام کرده است که پرونده ‌ای در مورد شیر خشک‌ های فاسد وجود ندارد!

بد نیست بدانید مهناز افشار ، دومین همسر یاسین رامین بود! یاسین رامین پیش از این دانشجوی رشته علوم سیاسی دانشگاه علامه طباطبایی بوده است و دوران کودکی خود را به همراه خانواده‌ به علت موقعیت شغلی و درسی پدر، در آلمان زندگی کرده بود و پس از آن ساکن تهران شده است.

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا