مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب

مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب یکی از برترین موسسات آموزشی در سطح شهر تهران می باشد که دارای اساتید باتجربه و مجرب و یک محیط کاملا آموزشی با بهترین و بروزترین سیستم های آموزشی می باشد و فعالیت خود را از سال ۱۳۹۲ آغاز کرد و از آن تاریخ تا کنون توانسته هنرجویان بسیاری را در حوزه های آموزش مختلفی جذب کند و به بازار کار معرفی کند.

نمایندگی انقلاب مجتمع فنی تهران با تکیه بر کادر آموزشی قوی و اساتید مجرب خود اقدام به برگزاری دوره های تخصصی کامپیوتر، فنی و مهندسی، علوم مالی، زبانهای خارجی و فرهنگ و هنر نموده است، و در حال حاضر تبدیل به قطب قوی و پایگاه مطمئن آموزش های کاربردی در مرکز تهران بزرگ شده است. بیش از سه دهه است که پایه گذاران روشهای نوین آموزش، کارآفرینی و توسعه صنعت ICT کشور در مجتمع فنی تهران دوشادوش هم برای آبادانی میهن و گسترش دانش و علوم جدید و به منظور ایجاد اشتغال در ایران عزیز تلاش می کنند.

درباره مجتمع فنی تهران

مجتمع فنی تهران یکی از برترین مجموعه های آموزشی در ایران و با بیش از ۴۵ سال سابقه در زمینه آموزش حرفه ای فعالیت می کند. مجتمع فنی تهران در سال ۱۳۵۸ فعالیت خود را آغاز کردند. در سال های اولیه با برگزاری دوره های الکترونیک، الکتروتکنیک، الکترومکانیک، تعمیر رادیو و … کار خود شروع کردند و تا به امروز در اکثر حوزه های آموزشی فعالیت ویژه ای دارند و باعث شده تا چندین نمایندگی در سطح شهر تهران و در هر استان نمایندگی ایجاد نماید.

مجتمع فنی تهران با هدف ارتقا سطح کیفی دوره های آموزشی فعالیت خود را آغاز کرد و در سال ۱۳۶۱ با ورود کامپیوترهای خانگی، اقدام به برگزاری دوره های آموزش کامپیوتر کرد. با متداول شدن این قضیه و در سال ۱۳۶۷، مجتمع فنی تهران به اولین مرکز مجاز آموزش علوم کامپیوتر موفق به دریافت مجوز از سازمان آموزش فنی و حرفه ای شد و در سال های بعد توانست این موفقیت خود را گسترش دهد و در حال حاضر با برخورداری بیش از ۶۰ مرکز آموزشی در سطح کشور و نشر بیش از ۱۷۰۰ عنوان کتاب و پروژه های مختلف آموزشی و پژوهشی در حوزه ICT و کامپیوتر، به عنوان بزرگترین سازمان ICT کشور در بخش خصوصی به فعالیت خود ادامه می دهد.

 

مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب با برگزاری دوره های آموزشی به صورت متمرکز به یکی از برترین نمایندگی های این مجموعه تبدیل شده است. دپارتمان های IT، مالی و مدیریت و هنر و گرافیک مهمترین دپارتمان های این مجموعه محسوب می شود که به واسطه برترین اساتید بنام کشور این دوره ها به پر مخاطب ترین دوره های نمایندگی انقلاب تبدیل شده است.

معرفی مهم ترین دوره های آموزشی مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب

  • دپارتمان فناوری اطلاعات (IT)
  • دپارتمان مالی و مدیریت
  • دپارتمان هنر و گرافیک
  • دپارتمان علوم مهندسی
  • دپارتمان معماری
  • دپارتمان مد و پوشاک
  • دپارتمان زبان های خارجی

 

جهت ثبت نام در دوره های مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب می توانید از طریق سایت مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب اقدام نمایید و یا به صورت حضوری به کارشناسان این مجموعه مراجعه نمایید.

تقویم آموزشی مجتمع فنی تهران

تقویم آموزشی مجتمع فنی تهران

تقویم آموزشی مجتمع فنی تهران

شماره تماس: ۶۶۹۳۹۷۷۲ – ۶۶۹۳۳۴۳۹

 

تقویم آموزشی مجتمع فنی تهران

دپارتمان فناوری اطلاعات (IT)

 

 

دپارتمان مالی و مدیریت

  • علوم مالی، مدیریت و بورس
  • حسابداری

آموزش حسابداری همیشه یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین دوره ها محسوب می شود و این دوره در موسسات مختلفی آموزش داده می شود. مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب هر ساله این دوره را زیر نظر برترین اساتید و در یک محیط کاملا آموزشی با بهترین و بروزترین سیستم های آموزشی برگزار می کند و علاقمندان می توانند در این دوره ها شرکت نمایند.

شاخه های آموزش حسابداری در مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب به دو مورد زیر تقسیم می شوند:

  1. آموزش حسابداری ویژه بازار کار: این دوره یکی از کامل ترین دوره های حسابداری محسوب می شود و در این دوره به طور کامل با شاخه های حسابداری آشنا می شوید. یکی از مزیت های این دوره، آموزش به صورت پروژه محور می باشد و هنرجو با بازار کار حسابداری آشنا می شود و یک تجربه اولیه و مهم برای او محسوب می شود.
  2. آموزش حسابداری مکانیزه: در این آموزش هنرجویان حسابداری را به صورت مکانیزه یا همان نرم افزاری یاد می گیرند. هر فردی که دارای تخصص حسابداری می باشد باید حداقل به یکی از نرم افزارهای حسابداری تسلط داشته باشد. نرم افزارهای حسابداری جهت بالا بردن سرعت و کیفیت کار عرضه شده اند و از آن می توان به عنوان یک بانک اطلاعاتی استفاده کرد و می توان تمامی اطلاعات مالی را دسته بندی کرد تا در زمانی که به آن ها احتیاج دارید به راحتی بتوانید به آن دسترسی داشته باشید.

 

دپارتمان هنر و گرافیک

  • گرافیک
  • سینمای دیجیتال

مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب با دوره های آموزش سینمای دیجیتال در خدمت شما می باشد و این دوره زیر نظر برترین اساتید و با بهترین و بروزترین سیستم های آموزشی برگزار می گردد و تمامی علاقمندان می توانند در این دوره ها شرکت نمایند. برای وارد شدن به دنیای سینمای دیجیتال باید یک ذهن خلاق و ایده های بی نظیر داشته باشید. سینمای از گذشته تا کنون تغییرات زیادی داشته و در هر دوره ویژگی های خاص خود را داشته است. یکی از اصلی ترین علت پدیدار شدن سینمای دیجیتال، پیشرفت علم و تکنولوژی در این زمینه می باشد.

از تولید دوربین های عکاسی و فیلم برداری با کیفیت گرفته تا ظهور نرم افزارهای گرافیکی که به طور کلی تحول عظیمی در این حرفه ایجاد کردند. امروزه هر فردی که قصد ورود به دنیای سینمای دیجیتال را دارد، باید از ابتدا و به طور کامل تمامی موارد لازم را آموزش ببیند. امروزه مردم به صورت دیگری به سینمای دیجیتال نگاه می کنند و سلیقه های متفاوتی در این زمینه وجود دارد. فقط با یک دوربین حرفه ای، نرم افزار گرافیکی و ذهن خلاق می توان جلوه هایی ایجاد کرد که تا مدت ها در ذهن دیگران باقی بماند.

سینمای دیجیتال شاخه های مختلفی دارد که هر فردی با توجه علاقه خود می تواند آن را آموزش ببیند و در آینده به صورت حرفه ای مشغول به کار شود. در ادامه به برخی دوره های سینمای دیجیتال که در مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب برگزار می شود، می پردازیم:

  1. آموزش عکاسی دیجیتال
  2. آموزش After Effects
  3. آموزش EDIUS
  4. آموزش پکیج انیمیشن
  5. آموزش Premiere

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا