مجری صداوسیما: دریدگی برنامه امشو حال به هم زن است!

در این مطلب از جدولیاب ، توضیحاتی درباره واکنش تند یکی از مجریان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران درباره برنامه امشو خواهیم داشت! با ما همراه باشید. محمود گبرلو ، مجری سابق برنامه هفت با انتشار پستی در اینستاگرام خود، واکنش تندی را به اظهارات اکبر عبدی در برنامه امشو نشان داد.

محمود گبرلو ، مجری سابق برنامه هفت نوشت:

دریدگی و بی پروایی” دربرخی برنامه های اینترنتی ایرانی حال بهم زن شده… برنامه ” ام شو ” مجید صالحی در گفتگو با اکبرعبدی اورا به سمت بی پروایی و دریدگی اخلاقی میکشاند تا از رابطه جنسی و غیر اخلاقی همکارش بگوید. اکبرعبدی طنز پردازو کمدین جذابی است اما حتما برای بیان شوخی هایش (بخصوص جنسی) حرمتی دارد و سعی نمیکند در جمع “دریدگی” داشته باشد . بدون شک بدون هدایت تهیه کننده و مجری ها زمینه برایش فراهم نمیشود. (او روزی میهمان برنامه زنده ام بود و کاملا با روحیه اش آشناهستم و شیوه های اجرا و گفتگو را هم بلدم) .شریفی نیا ودختران نجیب اش و همسرمحترم اش از بازیگران محبوب مردم هستند این درست نیست به او تهمت ارتباط با زنان بزنند والقا کنند که انگار او زن باز است . شرمنده ام اما این گفتگو این مفهوم رو القا میکرد. پس شرم و حیا و عفت کلام کجا رفته است. در دنیا ، بی پروایی کلامی و دریدگی اخلاقی مد شده اما قرار نیست ما هم همانند آنها باشیم.

لازم به بیان است اکبر عبدی با حضور در برنامه ام شو مجید صالحی درباره ضمن انتقاد از حسن روحانی، ریاست جمهوری کشور، صحبت ‌هایی درباره برخی چهره ‌ها از جمله محمدرضا شریفی ‌نیا و مسعود فراستی مطرح کرد که حسابی جنجالی شده است!

اما مجید صالحی در پی حواشی اظهارات اکبر عبدی درباره محمدرضا شریفی ‌نیا پستی را در اینستاگرام خود منتشر کرد. وی نوشت: من دو فیلم با محمدرضا شریفی نیا عزیز همبازی بودم ؛ بهمراه امین حیایی دوست داشتنی و فرزاد جان حسنی و سپند امیرسلیمانی مهربان. یکی «سه بیگانه» : آقای مهدی مظلومی رفیق

دیگری «ثبت با سند برابر است» : بهمن خان گودرزی شفیق

که به بنده و همه رفقای جانم به واسطه حضور شریفی نیا طناز با کودک درون شیطون و پر انرژیش به معنای مثبت و درستش، به ما بیشتر خوش گذشت؛ و از خاطرات خوبی برای من شد در سینما؛ به حاشیه ها کار نداشتم؛ شاید دوستی من با تمام همکارانم با هر نوع تفکر وعقیده در سینما به خاطر دوری از حاشیه ها و احترام به نگاه و انتخاب همگی دوستان جانم می باشد. بعد از آن دو فیلم چند باری هم پیشنهاد برای بازی در فیلمهای دیگر به بنده داد که متاسفانه نشد که با هم باشیم(شایدم صادقانه بگویم فیلمها یا بعضی نقشها رو دوست نداشتم و کم سعادت بودم)

اما کار کردن با بازیگری که تکلیفت برای قرار گرفتن در کنارش برایت بسیار مشخص است، ساده و مشخص و دلچسبه ، و تا به حال مورد و رفتار بدی از ایشان ندیدم و همانطور که در «امشو» گفتم آدم خوبیست و قابل احترام و صحبت های آقای عبدی عزیز در برنامه«امشو» ما ، بی غرض و از روی همان شوخیهای همیشگیشان بوده. که سالهاست دو بزرگوار هنرمند در شوخی و بذله گویی به یکدیگر میگویند و دوستانه در کنار یکدیگر در بیشمار فیلم بازی کردند. هر دو نازنین برقرار و پاینده باشند سالیان سال.

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا