مجید پتکی برنده جایزه بهترین بازیگر مرد جشنواره اسکرین پاور انگلستان کیست؟

در این مطلب از جدولیاب، توضیحاتی درباره مجید پتکی برنده جایزه بهترین بازیگر مرد جشنواره اسکرین پاور انگلستان خواهیم داشت! با ما همراه باشید. به تازگی مطلع شده ایم جایزه بهترین بازیگر مرد جشنواره اسکرین پاور انگلستان به مجید پتکی برای بازی در فیلم کوتاه دیگری ، دومین ساخته مشترک برادران سامکو رسید!

فیلم کوتاه دیگری پس از موفقیت های پیاپی در جشنواره های ملی و بین المللی، این بار توانست جایزه بهترین بازیگر مرد جشنواره اسکرین پاور انگلستان را دریافت کند.

فیلم کوتاه دیگری ، داستان مردی است که دیگری زندگی او را می رباید…

اما درباره مجید پتکی بد نیست بدانید وی متولد ۲۵ شهریور ماه سال ۱۳۵۳ شمسی در شهر رشت می باشد. وی فارغ التحصیل مقطع لیسانس رشته کامپیوتر از دانشکده فنی شهید رجایی لاهیجان است.

مجید پتکی فعالیت هنری خود را از آمفی تئاتر دبیرستان شهید بهشتی در سال ۱۳۶۸ شمسی شروع کرد. او در سال ۱۳۷۵ شمسی از خدمت سربازی بازگشت و در سال ۱۳۷۶ شمسی نیز وارد دانشگاه شد و فعالیت خود را در آمفی تئاتر دانشکده ادامه داد!

مجید پتکی از سال ۱۳۷۹ شمسی به تلویزیون گیلان دعوت شد و کار خود را از سال ۱۳۸۰ شمسی با تله فیلم ادامه داد تا اینکه با سریال فردای روشن به کارگردانی محسن یوسفی، تجربه ی یک کار بلند را کسب کرد! سریالی که در شبکه باران و شبکه دو پخش شد. مجید پتکی در سریال شبکه نمایش خانگی قهوه تلخ به کارگردانی مهران مدیری در سال ۱۳۸۹ شمسی حضور داشت و سپس در سریال گذر از رنج ها به کارگردانی فریدون حسن پور در سال ۱۳۹۱ شمسی شناخته تر شد.

مجموعه تلویزیونی گذر از رنج ‌ها، قصه زندگی بانویی به اسم دنیا را از هنگام میلاد تا درگذشت حکایت می ‌کند! این مجموعه درام تاریخی است و در آن داستان زندگی دنیا از سال ۱۳۳۵ شمسی تا ۱۳۶۹ شمسی به نمایش درآمده است. در این داستان به تغییرات سیاسی ایران هم توجه گردیده است! فیلمنامه این مجموعه را فریدون حسن ‌پور نوشته است و نگارش آن تقریباً ۳ سال طول کشیده است! قهرمان قصه مجموعه گذر از رنج‌ ها، یک زن است که با رنج‌ های زندگی مقابله می ‌کند. در این مجموعه به ماجراهای خان‌ ها و رعیت‌ ها توجه می‌ شود و این‌که چنین رویدادهایی باعث شد تا آگاهی مردم نسبت به مشکلات روز بیشتر گردد…

مجید پتکی با سریال کوبار به کارگردانی فریدون حسن پور در سال ۱۳۹۷ شمسی نیز به شهرت رسید (کوبار به معنای باران کوهی است)! فیلمبرداری این سریال تلوثزیونی در شهرهای لاهیجان ٫ رشت ، تهران و ارتفاعات دیلمان، سیاهکل، صورت گرفته ‌است.

وی در مصاحبه ای درباره علایق خود به سینما می گوید:

” در سینما دوست دارم با آقای مهدی فخیم زاده کار کنم! آقای سیروس مقدم نیز از کارگردان های مورد علاقه ام است و با آقای فریدون حسن پور هم که کار کرده ام. بعضی اوقات صحبت یک مسئول، هنرمند را بسیار به زندگی امیدوار می کند؛ ولی وقتی آدم می فهمد وعده برای دلخوش کردن بوده است، دلسرد و سرخورده می شود. “

زندگی شخصی مجید پتکی

مجید پتکی سال ها است که ازدواج کرده است و یک فرزند پسر نیز دارد! وی در مصاحبه ای می گوید:

” تهران شرایطی برای زندگی کردن ندارد، اما تمرکز کاری ام در آنجا است! دوست ندارم بدون خانواده ام در شهر ساکن شوم؛ با توجه به فاصله کم شهر رشت تا تهران، ترجیم می دهم در استان خودم زندگی کنم. “

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا