مجید کلاه دوزان پرسابقه ‌ترین داور نخبه قهرمانی هندبال جهان در سال ۲۰۲۱ کیست؟

در این مطلب از جدولیاب، توضیحاتی درباره مجید کلاه دوزان پرسابقه ‌ترین داور نخبه قهرمانی هندبال جهان در سال ۲۰۲۱ خواهیم داشت! با ما همراه باشید. مسابقات قهرمانی هندبال ۲۰۲۱ میلادی جهان از ۲۴ دی تا ۱۲ بهمن ماه سال ۱۳۹۹ شمسی با میزبانی کشور مصر در حال اجرا است. با وجود عدم کامیابی تیم ملی هندبال جمهوری اسلامی ایران در مسیر انتخابی و راه ‌یابی به این تورنمنت مهم و بزرگ هندبال جهان، رد پای هندبال ایران با حضور یک کوپل داور ایرانی در این رقابت‌ ها، قابل مشاهده است!

مجید کلاه‌ دوزان و علیرضا موسویان یک زوج داوری ایرانی را تشکیل می ‌دهند که در مسابقات قهرمانی هندبال ۲۰۲۱ میلادی جهان قضاوت برخی از دیدارها را به عهده دارد. مجید کلاه ‌دوزان در طول دو دهه اخیر به طور مداوم در قضاوت دیدارهای هندبال در عرصه مسابقات بین ‌المللی، جهانی و المپیک حضور موفقی داشته است. این داور ایرانی با این قدمت و کسب کامیابی، در فهرست داوران نخبه فدراسیون هندبال جهان قرار گرفته است.

مجید کلاه‌ دوزان حال با ششمین حضور پیاپی خود بیشترین تعداد انتخاب برای حضور در رقابت ‌های جهانی هندبال را در مقایسه با دیگر داوران نحبه جهان به خود اختصاص داده است!

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا