محبوب ترین بازی های اندرویدی در ایران

بازی های اندرویدی در ایران طرفداران زیادی دارند، گران بودن سیستم های گیمینگ و کنسول های همچون ایکس باکس و پی اس فور باعث شده که نوجوانان و جوانان به بازی های موبایلی رو بیاورند و از آن لذت ببرند.

محبوب ترین بازی های اندروید در ایران

  • ساکر استارز
  • کالاف دیوتی موبایل
  • فری فایر
  • پابجی موبایل
  • کلش آف کلنز

 

محبوبیت بازی ساکر استارز در بین گیمر های ایرانی

یکی از محبوب ترین بازی های اندرویدی بازی ساکر استارز میباشد، در این بازی شما با استفاده از مهره های متنوع با رقبا خود فوتبال بازی میکنید، یک سبک جدید از فوتبال فانتزی که بسیار جذاب و پر طرفدار است.

بازی ساکراستارز یک بازی جذاب با سبک فوتبالی است که طرفداران بسیار زیادی دارد، در یک بازی رقابتی شبیه به واقعیت، بر رقبای خود در سراسر دنیا غلبه کنید، شما میتوانید در سطوح مختلف و با افرادی از کشورهای مختلف رقابت کنید.

با دوستان خود مسابقه دهید و به آن‌ها ثابت کنید که چه کسی اسطورهٔ قوتبال است و جام قهرمانی را به خانه خواهد برد.

همچنین شما می‌توانید به صورت آفلاین و در یک دستگاه با دوستان خود بازی کنید، تیم خود را می‌توانید با توجه به قابلیت‌های بازیکنان مختلف انتخاب کنید.

بازی ساکر استارز را میتوان به صورت چند نفره بازی کرد، این بازی گیم پلی ساده و جذابی دارد که هر کسی را عاشقش میکند.

برای پیشرفت سریع در این بازی میتوانید با خرید سکه بازی ساکر استارز از سایت موجوجم و با استفاده از آن قوی ترین مهره های بازی و محصولات دیگر را از فروشگاه خریداری کنید و از این بازی نهایت لذت را ببرید.

 

محبوبیت بازی کالاف دیوتی موبایل

بازی کالاف دیوتی موبایل یک بازی جذاب به سبک بتل رویال میباشد که در ایران طرفدار های بسیار زیادی دارد.

برنامه رسمی CALL OF DUTY منحصراً برای تلفن‌های همراه طراحی شده است. نقشه‌ها و حالت‌های مختلف بازی را به صورت چندنفره و در هر زمان و هر مکانی بازی کنید. میدان جنگ ۱۰۰ نفره؟ مبارزه گروهی ۵v5 تا پای مرگ؟ جنگ تک‌تیرانداز با تک‌تیرانداز در خفا؟ برنامه CALL OF DUTY®: MOBILE همه این قابلیت‌ها را دارد.

بازی HD با کیفیت کنسول را در گوشی همراه خود با کنترل‌های قابل تنظیم، چت صوتی و متنی و گرافیک و صدای سه‌بعدی اجرا کنید. هیجان محبوب‌ بازی تیراندازی جهان را، هم‌اکنون روی گوشی همراه خود تجربه کنید.

نقشه‌های چندنفره مشهور بازی‌های Call of Duty®: Black Ops و Call of Duty®: Modern Warfare را که برای اولین بار در دسترس قرار گرفته است، بازی کنید.

پول رایج بازی کالاف دیوتی cp است، شما با استفاده از cp میتوانید خفن ترین کاراکتر ها و گان های بازی را خریداری کنید و یک اکانت جذاب و بی نظیر داشته باشید، برای خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل من به شما سایت معتبر موجوجم را پیشنهاد میکنم.

 

محبوبیت بازی پابجی موبایل

یکی از محبوب ترین بازی های موبایلی سبک بتل رویال و بقا بازی پابجی موبایل میباشد که بسیار شبیه بازی کالاف دیوتی و فری فایر میباشد، این بازی در بین گیمر های ایرانی محبوبیت بسیار بالایی دارد، به حدی که یا کاربران کالاف دیوتی را بازی میکنند یا پابجی بازی میکنند.

در بازی PUBG Mobile همانند نسخه PC اش ۱۰۰ بازیکن در یک نقشه ۸ در ۸ کیلومتر قرار میگیرند و این میان کسی برنده است که بتواند زنده بماند! بازی با موتور گرافیکی نسل اینده یعنی Unreal Engine 4 ساخته شده است و در همان اجرای اولیه محو گرافیک خیره کننده اش می شوید و پس از ان طراحی فوق العاده، صداگذاری مهیج و گیم پلی اعتیاداورش نظرتان را بر می انگیزد.

با طیف گسترده ای از سلاح هایی که به دست می اورید قادرید از خودتان دفاع کنید، برای جابجایی از وسایل نقلیه مختلف بهره ببرید، در خانه ها و مکان های مختلف پناه بگیرید و با انجام کارهای مختلف فقط تلاش کنید زنده بمانید و آخرین نفری باشید که زنده مانده است.

برای پیشرفت سریع در بازی پابجی شما باید برای بازی خرج کنید، با استفاده از خرید یوسی پابجی میتوانید هر کاراکتر و گانی که دوست داشته باشید را خریداری کنید و یک اکانت بی نظیر داشته باشید.

محبوبیت بازی کلش آف کلنز

یکی از قدیمی تری بازی هایی که بین کاربران ایرانی ترند شد و به محبوبیت بالایی دست پیدا کرد بازی کلش آف کلنز بود، بازی کلش آف کلنز شبیه بازی آنلاین تراوین بود که سال ها قبل گیمر ها با استفاده از کامپیوتر بازی میکردند، در بازی کلش آف کلنز هر کاربر دهکده خود را میسازد و به مرور قدرتمند میشود و با استفاده از نیرو ها و ابزار هایی که دارد به دیگر کاربران حمله میکند و با غارت کردن منابع بدست می آورد.

چند سال قبل این بازی در ایران به حدی محبوب شده بود که در شهر های بزرگ مثل تهران بنگاه حضوری خرید و فروش اکانت کلش آف کلنز ایجاد شده بود که همین امر نشان دهنده علاقه شدید گیمر ها به این بازی بوده است.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا