محدثه ذلفی بهترین بازیکن تورنمنت فوتبال کافا کیست؟

در این مطلب از جدولیاب ، توضیحاتی درباره محدثه ذلفی عضو تیم ملی فوتبال زیر ۱۶ سال زنان جمهوری اسلامی ایران و بهترین بازیکن تورنمنت فوتبال کافا خواهیم داشت! با ما همراه باشید. تورنمنت فوتبال آسیا مرکزی موسوم به کافا چهارشنبه شب ۱۶ تیر ماه سال ۱۴۰۰ شمسی در شهر دوشنبه ازبکستان به پایان رسید و تیم ملی فوتبال زیر ۱۶ سال زنان جمهوری اسلامی ایران با دو پیروزی و یک شکست نایب قهرمان شدند. در پایان این تورنمنت، محدثه ذلفی، بازیکن شماره ۶ جمهوری اسلامی ایران به عنوان بهترین بازیکن تورنمنت انتخاب شد.

تیم ملی فوتبال زیر ۱۶ سال زنان جمهوری اسلامی ایران به سرمربیگری شادی مهینی در جام کافا، سه مسابقه انجام داد که حاصل آن دو پیروزی مقابل تیم‌ های افغانستان و تاجیکستان و شکست مقابل ازبکستان بود. ازبکستان، ایران، تاجیکستان و افغانستان تیم‌های حاضر در تورنمنت کافا بودند که به ترتیب اول تا چهارم شدند.

اما شاید این سوال پیش آید که محدثه ذلفی کیست؟

محدثه ذلفی متولد ۲۷ دی ماه سال ۱۳۸۳ شمسی در شهر تبریز می باشد. وی در حال حاضر در پست هافبک و با پیراهن شماره ۲۱ در تیم پالایش گاز ایلام مشغول به بازی است.

لازم به بیان است محدثه زلفی سابقه بستن بازوبند کاپیتانی تیم ملی فوتبال دختران زیر ۱۵ سال جمهوری اسلامی ایران را در کارنامه دارد.

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا