محسن فخری زاده کیست؟ + جزئیات ترور دانشمند هسته ای در آبسرد دماوند و عکس

در این مطلب از جدولیاب ، توضیحاتی درباره جزئیات ترور محسن فخری زاده ، دانشمند هسته ای در آبسرد دماوند خواهیم داشت! با ما همراه باشید. ساعاتی قبل (روز جمعه ۷ آذر ماه سال ۱۳۹۹ شمسی)  یکی از دانشمندان رده بالای حوزه هسته ‌ای و موشکی کشور در منطقه آبسرد دماوند در نزدیکی استان تهران ترور شد! وی به همراه محافظ خود در ورودی شهر آبسرد دماوند مورد تهاجم انتحاری قرار گرفته است! همچنین اصابت شلیک مستقیم گلوله باعث آسیب شدید وی شد و محافظ او نیز زخمی شده است.

متاسفانه تلاش ‌ها برای احیای این شخص به نتیجه نرسیده است و این دانشمند به شهادت رسیده است. شهید محسن فخری زاده پیش از این یک ‌بار از ترور جان سالم به‌ در برده بود، اما این‌بار مهاجمان به هدف خود رسیدند!

محسن فخری زاده (متولد ۱۳۳۶ شمسی در شهر قم) از دانشمندان موثر و رده بالای حوزه تحقیقات علمی در کشور بوده است. او تنها دانشمندی بود که نتانیاهو در یک برنامه از او نام برده بود و رسانه ‌های اسرائیلی اعلام کرده بودند که نقشه ترور وی یک بار در سال ‌های گذشته شکست خورده بود.

اولین تصویر از محل ترور محسن فخری زاده

امابه نقل از خبرگزاری صداوسیما، یک راننده عبوری در محل حادثه گفت:

” اول انفجار شد و بعد از دو طرف تیراندازی کردند، فردی هم وسط جاده به سوی من شروع به تیراندازی کرد. پس انفجار خودرو نیسان بمب گذاری شده ، عوامل تروریستی به سمت خودرو شهید فخری زاده تیراندازی کردند و حتی یک تیر به سمت خودرو من شلیک شد و رادیاتور خودرویم سوراخ شده است. “

دونالد ترامپ ، رئیس‌جمهور آمریکا با بازنشر چند توییت از جمله توئیت ‌های عبری و انگلیسی از یک خبرنگار صهیونیست به ترور شهید فخری ‌زاده ، دانشمند هسته ‌ای ایران واکنش نشان داد.

در توییت انگلیسی یوسی ملمن ، خبرنگار صهیونیست آمده است که محسن فخری ‌زاده سال ها جزو اهداف موساد بوده است!

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا