محمدرضا رهبری بازیگر جایگزین روزبه حصاری در سریال بچه مهندس ۴ کیست؟

در این مطلب از جدولیاب، توضیحاتی درباره محمدرضا رهبری بازیگر جایگزین روزبه حصاری در سریال بچه مهندس ۴ خواهیم داشت! با ما همراه باشید. سعید سعدی، تهیه ‌کننده سریال بچه مهندس درباره تغییر بازیگر نقش جواد جوادی گفت:

” پس از قطع همکاری با روزبه حصاری، محمدرضا رهبری به گروه پیوست و تصویربرداری سکانس ‌های ایشان آغاز شد.  ما تلاش کردیم آقای حصاری در گروه بازیگران باشد و با آنکه وی در مجموعه دیگری مشغول بازی بود و کارش در آن مجموعه ۲۰ روز بیشتر طول کشید، با برنامه ‌ریزی دقیق صحنه‌ های دیگر را گرفتیم که او به گروه بپیوندند اما به دلیل درخواست‌ های نامتعارف این بازیگر این امر میسر نشد. ما از نظر تولید به دلیل این رفتارهای غیرمتعارف دچار مشکل شدیم. “

وی درباره یک‌دستی بازی و فراهم شدن شرایطی برای عدم گسست مجموعه با فصل ‌های قبل گفت:

” در سری ‌های قبل هم این نقش با بازیگران دیگر ایفا شد و ان شالله با راهنمایی ‌های احمد کاوری ، کارگردان پروژه، محمدرضا رهبری از عهده نقش جواد جوادی به خوبی برمی ‌آید. “

در این مجموعه بازیگرانی همچون ثریا قاسمی ، فرهاد قائمیان ، عبدالرضا اکبری ، مهشید جوادی ، محمدرضا رهبری ، نسیم باقریان ، کریم قربانی ، عباس جمشیدی ‌فر و شیوا خسرومهر حضور دارند و به ‌زودی چند بازیگران جدید نیز به گروه اضافه خواهند شد.

سریال بچه مهندس ۴ به تهیه ‌کنندگی سعید سعدی و به سفارش گروه فیلم و سریال شبکه دو سیما تهیه و تولید می‌شود.

اما شاید این سوال پیش آید محمدرضا رهبری کیست؟

در پاسخ بایستی گفت محمدرضا رهبری ، بازیگر متولد ۵ دی ۱۳۶۱ شمسی در شهر تهران می باشد. او فارغ التحصیل مقطع لیسانس رشته تربیت بدنی است و بازیگری را با حضور در کلاس های آزاد آغاز کرده است. وی به عنوان مجری جوان برنامه موج نو تاکسی در سال ۱۳۸۴ شمسی، اولین تجربه خود را در تلویزیون کسب نمود و پس از پخش برنامه، پیشنهادهای زیادی در خصوص بازی در سریال ها و تله فیلم ها به وی شد. اولین تجربه وی بازی در سریال گلریزان بود که بنا به دلالیل نامعلوم هیچ وقت پخش نشد! او در دومین تجربه خود با سریال میوه ممنوعه به کارگردانی حسن فتحی در سال ۱۳۸۶ شمسی، در نقش سینا وارد دقاب تلویزیون شد. در حین بازی در مجموعه میوه ممنوعه که قرار بود ماه رمضان روی آنتن برود؛ پدر خود را از دست داد!

محمدرضا رهبری و همسرش ندا دیبا

بد نیست بدانید محمدرضا رهبری با بازیگر جوان ، ندا دیبا ازدواج کرده است.

او می گوید:

” ساز نی می زنم. البته به صورت حرفه ای کار نمی کنم. بیشتر برای دل خودم می زنم. ”

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا