محمد خلج قاسم آبادی مدیرعامل جدید اسنپ کیست؟

در این مطلب از جدولیاب، توضیحاتی درباره محمد خلج قاسم آبادی مدیرعامل جدید اسنپ خواهیم داشت! با ما همراه باشید. محمد خلج قاسم آبادی ، جانشین ژوبین علاقه ‌بند و مدیرعامل جدید شرکت اسنپ شد.

محمد خلج قاسم آبادی که پیش از این مدیر ارشد تحلیلگری توسعه تجاری در ایرانسل، یکی از سهام‌ داران اصلی گروه اسنپ و البته عضو هیات مدیره این شرکت تاکسی اینترنتی هم بوده است، حالا زمام ‌دار یکی از بزرگ ترین استارت ‌آپ‌ های ایرانی با بیش از یک هزار و پانصد کارمند و بیش از دو میلیون راننده شاغل در ناوگان حمل و نقل شهری ایران است!

محمد خلج قاسم آبادی ؛ مدیرعامل جدید اسنپ

بد نیست بدانید ژوبین علاقه ‌بند، مدیرعامل سابق اسنپ، مدیرعامل پیشین زیراکس ایران و همچنین صندوق سرمایه‌ گذاری فیروزه نیز بوده است.

در سال‌ های اخیر در کنار موفقیت چشمگیر اسنپ به عنوان بنیان‌ گذار تاکسی ‌های اینترنتی در ایران و رسیدن دامنه نفوذ آن به ۱۴۴ شهر ایران، انتقاداتی هم به نحوه رقابت این گروه در زمینه‌ های جدیدی مانند بازار غذا، سفر و پیک ‌های شهری با خلق اسنپ ‌فود، اسنپ تیریپ و همچنین اسنپ باکس به همراه داشت.

طبق آخرین گزارش این استارت آپ ۵ ساله، بیش از ۳۰ میلیون ایرانی در سامانه‌ های آن ثبت ‌نام کرده اند و از این سرویس‌ ها استفاده کرده اند.

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا