محمد صادقی بازیگر سریال افرا کیست؟ + عکس

محمد صادقی بازیگر سریال افرا می باشد که در اولین حضورش در تلویزیون مقابل دوربین بهرنگ توفیقی رفته است. پیش از این کار او در سریال مانکن در نقش آبتین برادر اخگر حضور داشت. او  ۲۲ فروردین ۱۳۷۲ در تهران متولد شد و تحصیلاتش را تا مرحله کارشناسی در شته مدیریت اجرایی ادامه داد و سال ۹۰ بازیگری در تئاتر را آغاز کرد.

مروری بر حضور محمد صادقی در سریال مانکن

سریال مانکن ساخته حسین سهیلی زاده اولین تجربه این کارگردان در نمایش خانگی است که توزیع آن از شهریورماه آغاز شد و مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت. حسین سهیلی زاده سریال مانکن را با حضور بازیگران سرشناس مقابل دوربین برد و علاوه بر این چهره های مشهور دو بازیگر جدید را به دنیای تصویر معرفی کرد. عارفه معماریان بازیگر نقش بهار خواهر کاوه و محمد صادقی بازیگر نقش آبتین برادر اخگر دو هنرمند جوان این سریال هستند که در کنار بازیگران سرشناس به ایفای نقش پرداختند.

محمد صادقی بازیگر مانکن

آبتین برادر اخگر در سریال مانکن یکی از شخصیت های مورد توجه برخی از مخاطبان این سریال است که محمد صادقی نقش آن را ایفا میکند. محمد صادقی در اولین تجربه بازیگری اش مقابل دوربین با حسین سهیلی زاده در سریال مانکن همکاری کرد و از دل تئاتر به دنیای تصویر راه یافت و نقش آبتین را در سریال مانکن ایفا کرد. این بازیگر جوان سریال مانکن با ایفای نقش در کنار هنرمندان با سابقه توانست از تجربیات آنها و حمایت حسین سهیلی زاده استفاده کند و از پس نقش آبتین برآید. این هنرمند جوان در دوران کودکی ورزش تکواندو را به صورت حرفه ای دنبال می کرد و تا مقطع حضور در تیم ملی هم پیش رفت اما این رشته را به سرانجام نرساند.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا