مروارید پورشفیقی همسر دوم علیرضا خمسه کیست؟ + عکس

در این مطلب از جدولیاب ، توضیحاتی درباره مروارید پورشفیقی همسر دوم علیرضا خمسه ، بازیگر توانمند و پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون خواهیم داشت! با ما همراه باشید. به تازگی و پس از انتشار عکس علیرضا خمسه با همسر جوان خود یعنی مروارید پورشفیقی باعث شده است که بسیاری از طرفداران او درباره زندگی شخصی وی کنجکاو شوند!

علیرضا خمسه در سال ۱۳۶۲ شمسی و زمانی که ۳۱ سال سن داشت، ازدواج کرد! متاسفانه درباره ازدواج اول وی و همسر اول او اطلاعاتی منتشر نشده است. علیرضا خمسه از همسر اول خود یک فرزند پسر به نام احمدرضا دارد که در حال حاضر در زمینه بازیگری و موسیقی فعالیت دارد. احمدرضا خمسه در حال حاضر در خارج از کشور با مادر خود زندگی می ‌کند و ساکن اسپانیا است.

اما علیرضا خمسه بعد از جدایی از همسر اول خود مجددا در سال ۱۳۷۲ شمسی و زمانی که ۴۱ سال سن داشت، ازدواج کرد! او این بار با مروارید پورشفیقی زندگی زناشویی خود را از سر گرفت و حاصل این ازدواج دو فرزند دختر به نام درسا و گلسا می باشد.

در حال حاضر درسا در رشته سخت افزار کامپیوتر فارغ التحصیل شده است و گلسا دختر کوچک علیرضا خمسه نیز محصل می باشد. مروارید پور شفیقی به دلیل تربیت فرزندان خود، حرفه گریموری را رها کرد! وی در حال حاضر خانه دار می باشد. نحوه آشنایی وی با علیرضا خمسه اینگونه بوده است که همسایه یکدیگر بوده اند و پدر هر دوی آن ها با هم دوست بوده اند؛ اما با این حال در زمان خواستگاری علیرضا خمسه، ابتدا پدر مروارید پورشفیقی با ازواج آن ها مخالف بوده است، ولی بعدها راضی شده است و ارتباط بسیار خوبی باهم دارند.

علیرضا خمسه درباره اینکه چرا از همسر اول خود جدا شده است، می گوید که در سن پایین ازدواج کردم و در این سن بسیار احساساتی برخورد کردم و به همین دلیل نتوانستیم مشکلاتمان را حل کنیم! اما برای دومین بار که ازدواج کردم سعی داشتم که با توجه به عقل و عشقی که داشتم، همسرم را انتخاب کنم و خوشبختانه ۲۲ سال است که زندگی بسیار خوبی در کنار یکدیگر داریم.

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا