مرگ ابوعزرائیل بر اثر کرونا حقیقت دارد؟

در این مطلب از جدولیاب ، توضیحاتی درباره جزئیات مرگ ابوعزرائیل بر اثر کرونا خواهیم داشت! با ما همراه باشید. به تازگی خبری مبنی بر ابتلا و همچنین مرگ ایوب فالح حسن الربیعی معروف به ابوعزرائیل ، کارمند وزارت ارتباطات عراق که به جنگ با نیروهای داعش مشهور است (رزمنده و از فرماندهان نبردهای بسیج مردمی عراق یا حشد الشعبی در عراق و سوریه) بر اثر ویروس کرونا در فضای مجازی منتشر شده است!

برخی کاربران موسوم به ارزشی در توییتر خبر داده اند که ایوب فالح حسن الربیعی معروف به ابوعزرائیل ، کارمند وزارت ارتباطات عراق که به جنگ با نیروهای داعش مشهور است به کرونا مبتلا شده است و به گفته یکی از کاربران عراقی ، کرونا نیمی از ریه او را درگیر کرده است و در بیمارستان بستری شده و حال او وخیم است.

لازم به بیان است ابتلای ابوعزرائیل به کرونا صحت دارد اما مرگ وی به دلیل ابتلا به ویروس کرونا، حقیقت ندارد.

بد نیست بدانید ابوعزرائیل در فرایند آزادسازی مناطق مختلفی در استان صلاح‌ الدین عراق نقش داشته ‌است و ادعا می‌ شود در دفاع از حرم زینب کبری در سوریه، جنگیده ‌است. او پیشتر، با توجه به تخصص و تحصیلات خود در تربیت بدنی، در دانشگاه تدریس می ‌کرد و کارمند وزارت ارتباطات عراق بود. اما پس از فتوای سید علی سیستانی به نیروهای بسیج مردمی عراق پیوست تا به نیروهای ارتش این کشور در مبارزه با داعش کمک کند.

وی علاوه بر تکواندو در تیراندازی نیز مهارت دارد.

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا