مشاور رسانه‌ای اتحادیه پوشاک کیست؟

رئیس اتحادیه پوشاک ایران طی حکمی باتوجه به تخصص رسانه‌ای و سابقه فعالیت در حوزه مد و سبک زندگی، دکترمحمدسلیمی را بعنوان مشاور رسانه‌ای و تبلیغاتی اتحادیه پوشاک منصوب کرد.

متن این حکم به این شرح است:

احتراما با توجه به تخصص و سوابق ارزنده جنابعالی به موجب این حکم به عنوان مشاور رسانه‌ای و امور تبلیغاتی این اتحادیه منصوب می‌گردید. امید است در سایه عنایت الهی با بهره‌گیری از همه ظرفیت‌های موجود و همکاری فرهیختگان و متخصصین امر حداکثر تلاش خود را جهت تحقق اهداف پیش‌بینی شده مصروف نمایید. توفیقات روزافزون جنابعالی را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

یادآور می‌شود، محمد سلیمی متولد ۱۳۶۲ در تهران و دارای مدرک دکترای ارتباطات گرایش روابط عمومی و مدیرمسئول و صاحب امتیاز شبکه لباس تی‌وی است. همچنین باتوجه به گستره نگرش و فعالیت‌های ایشان در زمینه ارتباطات و رسانه،  برنامه‌سازی تلویزیون، تهیه‌کنندگی و اجرا در رسانه ملی، می‌تواند باعث تعامل هرچه بیشتر رسانه‌ها با تولیدکنندگان، طراحان، فروشندگان، توزیع‌کنندگان و برندهای فعال حوزه مد و پوشاک کشور باشد.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا