مشخصات فنی بنتلی کانتیننتال ۲۰۲۰ + عکس خودرو در خیابان های تهران

بنتلی کانتیننتال ۲۰۲۰ ، نمونه‌های عرضه شده از مدل Bentley Continental GT V۸ Convertible  در مقایسه با W۱۲ در کسری از ثانیه عم لکردی کمتر دارند. کوپه بنتلی کانتیننتال جی تی در ۳.۹ ثانیه از حالت سکون به سرعت ۹۶ کیلومتر در ساعت می‌رسد، این در حالی است که مدل w۱۲ کوپه در ۳.۷ ثانیه به این سرعت می‌رسد.

خودروی ۱۳ میلیاردی در خیابان‌های تهران +عکس

بنتلی کانتیننتال ۲۰۲۰

نمونه بنتلی کانتیننتال جی تی V۸، ۰.۱ ثانیه بیشتر می‌خواهد تا به سرعت ۹۶ کیلومتر در ساعت برسد. اگرچه حداکثر سرعت هر دو نمونه ۳۱۸ کیلومتر در ساعت است.

بنتلی کانتیننتال مدل 2020 وارد بازار شد

بنتلی کانتیننتال جی تی علاوه بر عملکرد هیجانی در نمونه کانتیننتال با سیستم غیرفعال کردن سیلندرها بهره وری بیشتری را در این نمونه بی‌نظیر ایجاد کرده است. این سیستم در شرایط لازم با غیرفعال کردن احتراق چهار سیلندر مصرف سوخت را کاهش می دهد. براساس ادعای خودروساز انگلیسی در چنین فرایندی کارکرد نرم و بدون لرزش پیشرانه لطمه نمی بیند؛ چراکه میان دو حالت ۸ و ۴ سیلندر تنها در ۲۰ میلی ثانیه تغییر رخ می‌دهد.

بنتلی کانتیننتال ۲۰۲۰
بنتلی کانتیننتال ۲۰۲۰

قدرت موتور دیفرانسیل عقب ۸ سیلندر و مجهز به توربوشارژر دوگانه بنتلی کانتیننتال جی تی به کمک سامانه تطبیق هوشمند تمام چرخ محرک منتقل می شود. به گفته بنتلی خودرو بنتلی کانتیننتال جی تی تا جای امکان از حالت عقب محرک برای بازدهی مناسب و عملکرد دینامیکی در زمان رانندگی معمولی بهره می برد.

بنتلی کانتیننتال مدل 2020 وارد بازار شد

نمونه روباز خودرو بنتلی کانتیننتال جی تی همه قابلیت های نمونه کوپه را دارد. مهم ترین تفاوت بنتلی کانتیننتال جی تی نبود سقف دائمی است. در سرعت پایین تر از ۴۸ کیلومتر در ساعت، سقف جمع شونده بنتلی کانتیننتال جی تی در ۱۹ ثانیه به صورت باز درمی آید. مشتریان خودرو بنتلی کانتیننتال جی تی می توانند با توجه به پوشش خود در خودرو بنتلی کانتیننتال جی تی هماهنگی ایجاد کنند؛ چراکه پارچه نخ و پشم به‌منزله گزینه ای اختیاری برای سقف خودرو بنتلی کانتیننتال جی تی ارائه شده است.

بنتلی کانتیننتال مدل 2020 وارد بازار شد

کاهش سروصدای (نویز) کانتیننتال جی تی حدود ۳ دسی بل تقریباً برابر با نسل قبلی کوپه است. نمونه روباز بنتلی کانتیننتال جی تی در مقایسه با نمونه کوپه بنتلی کانتیننتال حدود ۵ درصد سخت تر و سبک تر ارائه شده است. اگرچه وزن خودرو کانتیننتال جی تی روباز به ۲٫۴۱۴ کیلوگرم می رسد. این درحالی است که خودرو بنتلی کانتیننتال جی تی کوپه حدود ۲۴۴۴ کیلوگرم وزن دارد.

بنتلی کانتیننتال ۲۰۲۰
بنتلی کانتیننتال ۲۰۲۰

بنتلی کانتیننتال مدل 2020 وارد بازار شد

موتور ۶ لیتری با ۱۲ سیلندر زیر کاپوت قرار دارد که مثل نمونه کوپه حدود ۶۲۶ اسب‌ بخار قدرت ایجاد می کند. نمونه روباز خودرو بنتلی کانتیننتال جی تی می تواند در ۳٫۷ ثانیه از شرایط سکون به سرعتی حدود ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برسد، این درحالی است که حداکثر سرعت مدل روباز به ۳۳۳ کیلومتر در ساعت محدود شده است.

بنتلی کانتیننتال مدل 2020 وارد بازار شد

در نمونه روباز بنتلی کانتیننتال جی تی می توانید امکاناتی مشابه با نمونه کوپه را مشاهده کنید. در بخش مرکزی و جلو داشبورد نمایشگر لمسی سیستم اطلاعاتی و سرگرمی ۱۲٫۳ اینچی قرار دارد. البته کار کردن با این سیستم لمسی گاهی مشکل است. صفحه داشبورد دیجیتال که بیشتر بخش های آن روکشی چوبی دارد در امتداد داشبورد مشاهده می شود.

بنتلی کانتیننتال مدل 2020 وارد بازار شد

سیستم صوتی مدل روباز بنتلی کانتیننتال جی تی Naim و دارای ۱۸ بلندگوی قوی است که وقتی سقف این نمونه فوق العاده را باز می کنید، کیفیت صدا را متوجه می شوید.  صندلی های کانتیننتال جی تی به صورت برقی و ۲۰ جهته است که قابلیتی خوب در اختیارتان قرار می دهد.

بنتلی کانتیننتال ۲۰۲۰
بنتلی کانتیننتال ۲۰۲۰

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا