گفتگو با حمیدرضا محمدرضایی کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر باغستان

گفتگوی صمیمانه با جناب آقای حمیدرضا محمدرضایی را می‌توانید مطالعه بفرمایید:

در این بخش از مطالب بلاگ جدولیاب، مصاحبه کوتاه و اختصاصی با جناب آقای حمیدرضا محمدرضایی کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر باغستان خواهیم داشت . با ما همراه باشید و اگر شما هم سوالی از ایشان دارید می‌توانید در قسمت نظرات سوال خود را بپرسید تا در اختیار ایشان قرار بدهیم.

مصاحبه اختصاصی با حمیدرضا محمدرضایی کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر باغستان

۱- لطفا بیوگرافی کامل و رزومه کاری خود را برای مخاطبان بیان بفرمایید؟

به نام خداوند جان آفرین        حکیم سخن در زبان آفرین
سلام عرض می‌کنم خدمت شما و همه همراهان عزیز پایگاه خبری امت پرس. اینجانب حمیدرضا محمدرضایی متولد سال ۱۳۶۳ در شهرک سعیدآباد باغستان هستم. پدربزرگ و پدرم من از همان اوایل سال‌های انقلاب در سعیدآباد سکونت داشتند. یعنی خاک خورده این منطقه هستیم به قول معروف فرزند باغستان هستیم. تحصیلات بنده کارشناسی ارشد مدیریت مالی می‌باشد.

۲- برنامه ها و اهداف شما در انتخابات پیش رو چیست؟

✔️زیباسازی و ایجاد فضاهای سبز و امکانات تفریحی و گردش ها در مناطق مختلف شهر
✔️تماس مداوم با مردم در جهت آگاهی از نواقص و تلاش در رفع آن ها
✔️شناسایی کمبودها و نیازهای مختلف شهر و تلاش در جهت حل آن ها
✔️پی گیری، احداث و راه اندازی پارک ویژه بانوان و فضاهای ورزشی ویژه بانوان
✔️همکاری با مسئولین اجرائی در زمینه های مختلف اجتماعی، فرهنگی، آموزشی، اقتصادی و عمرانی
✔️برنامه ریزی در خصوص مشارکت مردم در انجام خدمات اجتماعی، اقتصادی و…
✔️ایجاد فرهنگ سراهای جدید جهت رشد فکری دانش آموزان، نوجوانان و جوانان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی
✔️ایجاد تعاونی های تولیدی و توزیعی و بازارچه های فصلی با محوریت بانوان
✔️توجه خاص به بهداشت محیط
✔️تلاش در جهت محرومیت زدایی
✔️گزارش شش ماهه به صورت شفاف در زمینه درآمد و هزینه ها به مردم از طریق اصحاب رسانه.

۱- لطفا بیوگرافی کامل و رزومه کاری خود را برای مخاطبان بیان بفرمایید؟ به نام خداوند جان آفرین حکیم سخن در زبان آفرین سلام عرض می‌کنم خدمت شما و همه همراهان عزیز پایگاه خبری امت پرس. اینجانب حمیدرضا محمدرضایی متولد سال ۱۳۶۳ در شهرک سعیدآباد باغستان هستم. پدربزرگ و پدرم من از همان اوایل سال‌های انقلاب در سعیدآباد سکونت داشتند. یعنی خاک خورده این منطقه هستیم به قول معروف فرزند باغستان هستیم. تحصیلات بنده کارشناسی ارشد مدیریت مالی می‌باشد. ۲- برنامه ها و اهداف شما در انتخابات پیش رو چیست؟ ✔️زیباسازی و ایجاد فضاهای سبز و امکانات تفریحی و گردش ها در مناطق مختلف شهر ✔️تماس مداوم با مردم در جهت آگاهی از نواقص و تلاش در رفع آن ها ✔️شناسایی کمبودها و نیازهای مختلف شهر و تلاش در جهت حل آن ها ✔️پی گیری، احداث و راه اندازی پارک ویژه بانوان و فضاهای ورزشی ویژه بانوان ✔️همکاری با مسئولین اجرائی در زمینه های مختلف اجتماعی، فرهنگی، آموزشی، اقتصادی و عمرانی ✔️برنامه ریزی در خصوص مشارکت مردم در انجام خدمات اجتماعی، اقتصادی و… ✔️ایجاد فرهنگ سراهای جدید جهت رشد فکری دانش آموزان، نوجوانان و جوانان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی ✔️ایجاد تعاونی های تولیدی و توزیعی و بازارچه های فصلی با محوریت بانوان ✔️توجه خاص به بهداشت محیط ✔️تلاش در جهت محرومیت زدایی ✔️گزارش شش ماهه به صورت شفاف در زمینه درآمد و هزینه ها به مردم از طریق اصحاب رسانه. حمیدرضا محمدرضایی ۳- در حال حاضر چه شناختی از وضعیت فعلی شهر دارید؟ و چه نواقصی را حس می‌کنید؟ در قسمت اول سوال خدمت شما عرض کردم که من فرزند باغستان هستم و به طور کامل از تمامی مناطق باغستان آشنایی کامل دارم . از سعیدآباد و مهدیه و دهمویز گرفته تا خادم آباد و نصیرآباد و شهرک صادقیه و شهرک مطهری و شهرک باباسلمان. با توجه به اینکه منطقه باغستان به شهر تهران خیلی نزدیک می‌باشد، چرا نباید این منطقه از تهران عقب بیفتد؟ چه کم از تهران دارد؟ جوانان بااستعداد و نخبه در این منطقه کم نداریم. دلسوزان و متعدین به کار در این منطقه زیاد هستند . همه باید به میدان بیایند و این منطقه را به پیشرفت بیشتری برسانند . ۴- در خصوص تعدد زیاد کاندیدای ثبت‌نامی چه صحبتی دارید؟ این که کاندیدا های زیادی در این دوره ثبت نام کردند و اکثریت نسل جوان هستند نشانه خوبی است و با توجه به صحبت های اخیر مقام معظم رهبری که فرمودند جوانان در عرصه های اجتماعی مشارکت فعال داشته باشند، این مهم نشان دهنده این است که جوانان دغدغه شهر و کشورشان را دارند و نسبت به این تکلیف مهم احساس وظیفه نموده اند. ۵- جناب آقای حمیدرضا محمدرضایی در صورت پیروز شدن در انتخابات شورای شهر تا چه اندازه در اجرای شعارها و اهدافتان تلاش می‌کنید؟ اگر به لطف الهی و حمایت‌های مردم بتوانم در این راه موفق بشوم از همان روز اول به تمامی شعارها و برنامه ها و اهداف عمل خواهم کرد. شاید خیلی ها این جمله رو کلیشه ای قلمداد بکنند ولی من به امید خدا پای کار خواهم ایستاد و از تمامی فرصت ها و لحظات برای خدمت رسانی به مردم منطقه دریغ نخواهم کرد. انشالله به لطف پروردگار منطقه باغستان به یکی از شهرهای پیشرفته و مدرن تبدیل خواهد شد. در پایان در کلیپی، به معرفی کوتاهی از جناب آقای حمیدرضا محمدرضایی می‌پردازیم:

۳- در حال حاضر چه شناختی از وضعیت فعلی شهر دارید؟ و چه نواقصی را حس می‌کنید؟

در قسمت اول سوال خدمت شما عرض کردم که من فرزند باغستان هستم و به طور کامل از تمامی مناطق باغستان آشنایی کامل دارم . از سعیدآباد و مهدیه و دهمویز گرفته تا خادم آباد و نصیرآباد و شهرک صادقیه و شهرک مطهری و شهرک باباسلمان.
با توجه به اینکه منطقه باغستان به شهر تهران خیلی نزدیک می‌باشد، چرا نباید این منطقه از تهران عقب بیفتد؟ چه کم از تهران دارد؟ جوانان بااستعداد و نخبه در این منطقه کم نداریم. دلسوزان و متعدین به کار در این منطقه زیاد هستند . همه باید به میدان بیایند و این منطقه را به پیشرفت بیشتری برسانند .

۴- در خصوص تعدد زیاد کاندیدای ثبت‌نامی چه صحبتی دارید؟

این که کاندیدا های زیادی در این دوره ثبت نام کردند و اکثریت نسل جوان هستند نشانه خوبی است و با توجه به صحبت های اخیر مقام معظم رهبری که فرمودند جوانان در عرصه های اجتماعی مشارکت فعال داشته باشند، این مهم نشان دهنده این است که جوانان دغدغه شهر و کشورشان را دارند و نسبت به این تکلیف مهم احساس وظیفه نموده اند.

حمیدرضا محمدرضایی

۵- جناب آقای حمیدرضا محمدرضایی در صورت پیروز شدن در انتخابات شورای شهر تا چه اندازه در اجرای شعارها و اهدافتان تلاش می‌کنید؟

اگر به لطف الهی و حمایت‌های مردم بتوانم در این راه موفق بشوم از همان روز اول به تمامی شعارها و برنامه ها و اهداف عمل خواهم کرد. شاید خیلی ها این جمله رو کلیشه ای قلمداد بکنند ولی من به امید خدا پای کار خواهم ایستاد و از تمامی فرصت ها و لحظات برای خدمت رسانی به مردم منطقه دریغ نخواهم کرد. انشالله به لطف پروردگار منطقه باغستان به یکی از شهرهای پیشرفته و مدرن تبدیل خواهد شد.

 

در پایان در کلیپی، به معرفی کوتاهی از جناب آقای حمیدرضا محمدرضایی می‌پردازیم:

 

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا