معرفی بازیگران سریال جلال ۲ به همراه بیوگرافی و عکس

سریال جلال ۲ به کارگردانی حسن نجفی در دست تولید می باشد و عمار تفتی، حمیرا ریاضی از جمله بازیگران فصل دوم سریال جلال هستند که برای پخش از شبکه یک سیما می باشد. در ادامه به معرفی کامل بازیگران و داستان آن می پردازیم، با ما همراه باشید…

بازیگران سریال جلال ۲

 در فصل دوم سریال جلال  عمار تفتی همچنان ایفاگر نقش جلال خواهد بود و حمیرا ریاضی، هادی افتخارزاده و سنا پورسعیدی  نیز دیگر بازیگری است که از فصل گذشته سریال را همراهی خواهد کرد. همچنین در فصل جدید همایون ارشادی نیز به جمع بازیگران  سریال جلال ۲ اضافه شده است.

عمار تفتی

عمار تفتی بازیگر فصل دوم سریال جلال متولد ۳ دی ۱۳۶۰ در تهران، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون، دستیار صحنه و لباس، و دستیار کارگردان است.

او فارغ التحصیل رشته سینما با گرایش تدوین از دانشگاه هنر می باشد.

عمار تفتی از سن ۱۰ یا ۱۱ سالگی اولین کار سینمایی خود را با بازی در فیلم « ایلیا نقاش جوان » به کارگردانی ابوالحسن داودی آغاز نمود و از آن پس تصمیم گرفت تحصیلاتش را در این زمینه ادامه دهد.

دومین فیلم را عمار تفتی با بازی در « نون و گلدون» به کارگردانی آقای مخملباف انجام داد.

عمار تفتی در عید قربان سال ۹۹ ازدواج کرده است.

 

هادی افتخارزاده

هادی افتخارزاده  بازیگر سریال جلال ۲، متولد ۲۰ اسفند سال ۱۳۴۵ در مراغه، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون است.

وی دانش‌آموخته بازیگری دانشکده هنرهای زیبا می باشد.

او کار هنری و بازیگری خود را با ساخت فیلم‌های کوتاه از سال ١٣۶٣ آغاز و پس از ورود به دانشگاه و تحصیل در رشته بازیگری به حرفه بازیگری فیلم و تئاتر و تلویزیون روی آورد.

افتخارزاده علاوه بر بازیگری به عنوان مدرس فیلمسازی و بازیگری در دانشگاهها و انجمن سینمای جوانان و انجمن نمایش فعالیت کرده و همچنین داور جشنواره‌های مختلف تئاتر و فیلم از جمله نخستین جشنواره فیلم کوتاه تبریز در سال ١٣٩۶ بوده‌ است.

سنا پورسعیدی

سنا پورسعیدی متولد ۱۳۷۴ در تبریز، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون است.

او از هنرستان به تئاتر آمده و هم اکنون نیز در در رشته‌ی کارگردانی تحصیل می‌کند. از سال ۸۸ اولین کار هنری‌‌اش در سال ۹۱ سعادت لرزان و مردمان تیره روز به کارگردانی یعقوب صدیق جمال بود که به جشنواره تئاتر فجر هم رفت. در چند فیلم کوتاه و سریال “طاهره” و “آجی‌بال” به کارگردانی آقای قربانعلی طاهرفر بازی کرده‌ است.

حمیرا ریاضی

حمیرا ریاضی بازیگر سریال جلال ۲ متولد ۲۸ خرداد سال ۱۳۴۶ در تهران می باشد.

او فوق لیسانس کارگردانی از دانشکده سینما و تئاتر است وی همچنین فارغ التحصیل کارگردانی تئاتر از دانشکده هنرهای زیبا در سال ۱۳۷۴ است.

بعد از ورود به دانشگاه تهران در سال ۱۳۶۹ فعالیت هنری اش را در زمینه تئاتر شروع کرد. در نمایشنامه تراژدی اسفندیار و پس از آن نمایش  مهرگیاه و لیرشاه و ایلیات، چند و چون به چاه رفتن چوپان، بهرام چوبینه و هانچو حضور یافت و در ادامه به کارهای تلویزیونی و سینمایی دعوت شد.

حمیرا ریاضی در سال ۷۸  با علی اوسیوند ازدواج کرده و یک فرزند دختر به نام یاسمین دارد.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا