معرفی پلتفرم آموزش ویدئویی یادنوش

یادنوش چیست و چه کمکی به شما می کند؟

یادنوش یک بستر آموزش ویدیویی با مزایای منحصر به فرد است که برای پاسخ به نیازهای آموزشی دانشجویان، دانش آموزان و کلیه افراد علاقمند به یادگیری مهارت های جدید ایجاد شده است. امکانات متعددی برای اولین بار در ایران در این پلتفرم فراهم شده است که سبب شده یادگیری مجازی به کاری آسان و لذت بخش برای همگان تبدیل شود.

مزایای اصلی بستر آموزش ویدیویی یادنوش

۱- روش های متنوع تدریس

در پلتفرم آموزشی یادنوش، شما می توانید به عنوان مدرس از میان انواع روش های تدریس ویدئویی، صوتی، متنی و یا تلفیقی روش موردنظر خود را انتخاب نموده و به راحتی اولین دوره آموزشی خود را ایجاد کنید

۲-یادگیری گام به گام و تعاملی

برخلاف اکثر پلتفرم های آموزش ویدئویی در ایران که صرفاً به ارائه لینک های دانلود فایل های ویدئویی می‌پردازند، در یادنوش کلیه آموزش ها در هر قالبی که باشند به صورت یک فرآیند تدریجی و گام به گام دنبال می‌‌شوند. یعنی دانشجو یا دانش آموز ضمن ثبت نام در یک دوره آموزشی و پس از مشاهده محتوای یک درس به مرحله بعد رفته و پیشرفت وی نیز ذخیره می شود. همچنین با وجود سیستم پیام رسانی داخلی سایت، می‌تواند به راحتی با استاد مربوطه تماس گرفته و رفع اشکال و تعامل نماید.

۳- امکان برگزاری تمرین و آزمون حین دوره

یکی از ویژگی های جذاب یادنوش، امکان تعریف تکالیف و آزمون های مختلف برای یک دوره آموزشی است. مدرس می تواند بی واسطه نسبت به بررسی تکالیف و آزمون ها اقدام نموده و از پیشرفت دانشجویان دوره خود به راحتی مطلع شود. دانشجو یا دانش آموز فقط زمانی می تواند درس جدید دوره را فعال نماید که تکلیف یا آزمون در نظر گرفته از طرف مدرس را با موفقیت پشت سر بگذراند.

۴-ایجاد و مدیریت مستقیم دوره ها

مزیت جذاب دیگر یادنوش امکان ایجاد دوره آموزشی و مدیریت آن توسط مدرسین محترم است. با در اختیار قرار داشتن پنل مدیریتی، هر مدرس می تواند شخصاً نسبت به تعریف دوره آموزشی خود اقدام نموده و درخواست انتشار آن را جهت بررسی کیفی به واحد کارشناسان یادنوش ارسال نماید. البته برای راحتی کار اساتید محترم، امکان تعریف دوره آموزشی ایشان بدون هیچگونه هزینه ای توسط یادنوش نیز کاملاً فراهم است.

۵-ارائه تسهیلات ویژه به مدرسین جدید

فرآیند ارسال مدارک و شروع تدریس در یادنوش ساده و سریع است! شما می توانید به راحتی از طریق بخش ثبت نام مدرس در پلتفرم آموزش آنلاین یادنوش عضو شوید و اولین دوره آموزشی خود را ایجاد کنید. شرایط ویژه ای برای فعالیت مدرسین محترم در یادنوش تدارک دیده شده است که پس از ورود به سایت در بخش الزامات تدریس در دسترس شما قرار می گیرد. از جمله این تسهیلات، بدون کارمزد بودن کلیه دوره های آموزشی است که تا پایان بهمن ۱۳۹۹ در یادنوش ثبت می گردند. یعنی تمام مبلغ حاصل از فروش دوره آموزشی ثبت شده در این بازه زمانی ظرف مدت ۴۸ ساعت به حساب مدرس واریز می شود.

۶-قابلیت ثبت نام گروهی

مدیران شرکت ها و سازمان ها یا اعضای یک گروه دانشجویی و دانش آموزی می توانند به راحتی نسبت به خرید یک دوره آموزشی با قیمتی مناسب برای کلیه اعضای گروه خود اقدام نمایند. این کار باعث صرفه جویی در هزینه‌های اعضای گروه می شود و برای مدرسین گرامی نیز مزایای مختلفی دارد.

۷-بالاترین کارمزد پرداختی به مدرس در کمترین زمان ممکن

پلتفرم یادنوش مفتخر است که در بین تمام پلتفرم های کشور بالاترین کارمزد تولید محتوای آموزشی را به مدرسین گرامی خود می پردازد. کلیه پرداخت ها در کمترین زمان ممکن پردازش شده و بدون تاخیر به حساب اساتید محترم واریز می شود.

۸-سایر ویژگی های بستر آموزش ویدئویی یادنوش

از دیگر قابلیت های این پلتفرم می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • دریافت گواهینامه پایان دوره
  • ضمانت بازگشت وجه در صورت عدم رضایت
  • پشتیبانی و پاسخگویی سریع
  • ارائه پنل آمار فروش اختصاصی به مدرسین
  • دارا بودن مجوزات رسمی از وزارت ارشاد  و ساماندهی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیک
  • محصولی از شرکت فناور مستقر در پارک علم و فناوری البرز

روش های تماس با یادنوش

تلفن: ۰۲۶۳۴۷۶۲۳۷۹

موبایل: ۰۹۳۷۴۸۸۸۴۰۱

ایمیل: info@yadnoosh.com

فرم های تماس در وبسایت

آدرس پستی: استان البرز-کیلومتر ۵ اتوبان کرج قزوین-خروجی شهرک صنعتی بهارستان- پارک علم و فناوری البرز- خیابان فناوری ۶

پیج اینستاگرام: yadnoosh@

با یادنوش لذت یادگیری را نوش جان کنید!

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا