معرفی سریال ترکی حلقه

سریال ترکی حلقه Halka در سال ۲۰۱۸-۲۰۱۹ تولید شده است. این مجموعه در ژانر درام عاشقانه و اکشن می باشد. شرکت تولید کننده این سریال Es Film است. کارگردان این مجموعه زیبا و پلیسی ولکان کوچاترک Volkan Kocaturk است. نویسندگان این مجموعه Aziz Tuna C و Selim Bener و Ali Demirel می باشند. با ما همراه باشید.

سریال ترکی حلقه Halka
سریال ترکی حلقه Halka

خلاصه داستان سریال ترکی حلقه Halka

سریال حلقه در مورد یک سازمان مافیایی ست. این مافیا تمام کارهای غیرقانونی ترکیه را کنترل می کنند. آنها به طور حلقه وار از قدرت گرفتن یکی از اعضایشان می ترسند. برای همین اورا از میان بر می دارند. ۲۵ سال پیش یکی از رهبران مافیا به قدرت می رسد. او ( Eren Karabulut) به حدی پیشتاز می شود که برای بقیه خطر محسوب می گردد. برای همین او را به دام می اندازند. با ربودن نوزادش او را به قربان گاه می کشند. نوزاد دزدیده شده Cihangir با یک نوزاد دیگر Kaan عوض می شود. حمیرا، همسر ارن وقتی نوزاد خود را نمی یابد. نوزاد جدید را مانند فرزند خود بزرگ می کند. حال و پس از ۲۵ سال این دو نوزاد در تلاقی یکدیگر قرار می گیرند. Cihangir جوان جسور و شجاعی است. او به دست ایلان رهبر مافیا بزرگ می شود. در حالی که فکر می کند فرزند ایلان است. او با ایلان به کارهای غیر قانونی مشغول می شود. Kaan جوان بدون اطلاع از گذشته خود به دست حمیرا بزرگ می شود. کان به دلیل یک قتل به زندان می افتد. حالا او به فکر فرار و راهی ست که قاتل واقعی را پیدا کند.

ناگهان یک روز کلیپی ویدئویی به اداره پلیس می رسد. این کلیپ راز قتل همسر حمیرا را در ۲۵ سال پیش افشا می کند. حال پلیس می خواهد قاتلان و مهره های اصلی حلقه را دستگیر کنند. به کان پیشنهاد می شود که در ازای آزادی وارد حلقه شود و مهره ها را شناسایی کند. از طرف دیگر جینگیر در همان روز یک ویدئو مشابه دریافت می کند. در آن ویدئو اسنادی از کشته شدن پدر واقعی او وجود دارد. او هم وارد این حلقه می شود. حال کان و جینگیر در یک طرف قرار دارند و باید با حلقه مبارزه کنند. در اثنای مبارزه جینگیر با مژده Mujde آشنا می شود. کان هم بهار Bahar را ملاقات می کند. بین شان رابطه عاشقانه ای شکل می گیرد. حال این ۴ نفر در حلقه قرار می گیرند و راه فرار ندارند. در سریال عاشقانه و جنایی حلقه شاهد چگونگی درگیری آدم ها با پول، عشق، مرگ و قتل خواهید بود.

سریال ترکی حلقه Halka
سریال ترکی حلقه Halka

اسامی بازیگران سریال ترکی حلقه

Hande Erçel, Serkan Çayoğlu, Kaan Yıldırım, Hazal Subaşı, Nazan Kesal, Burak Sergen, Ahmet Mümtaz Taylan, Umut Karadağ, Funda İlhan

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا