معرفی کامل سریال ترکی قیام عثمان به همراه خلاصه داستان

سریال ترکی قیام عثمان Kuruluş Osman یک مجموعه تلویزیونی در ژآنر تاریخی است که از شبکه ترکیه پخش می شود. این سریال در ایران با نام قیام عثمان از مرداد ۱۳۹۹ با دوبلهٔ فارسی روی سرویس تماشای فیلم و سریال نماوا و فیلیمو در دسترس قرار گرفت. این سریال روایتگر سالهای پر فراز و نشیب زندگی عثمان یکم پسر ارطغرل و حلیمه خاتون و چگونگی تأسیس سلسله عثمانی است. سریال قیام عثمان یکی از مجموعه های موفق ترک پس از سریال قیام ارطغرل در این ژآنر است. این سریال توانسته است با نمایش چند قسمت ابتدایی مخاطبین زیادی را به خود جلب کند. قسمت اول آن در تاریخ ۲۰ نوامبر ۲۰۱۹ به کارگردانی متین گونای منتشر شد، فیلمنامهٔ این فیلم که توسط مهمت بوزداغ نوشته شده.

سریال ترکی قیام عثمان Kuruluş Osman یک

معرفی سریال قیام عثمان

مجموعه تلویزیونی قیام عثمان ادامه سریال بسیار محبوب( قیام ارطغرل) Dirilis Ertugrul است. انگین آلتان دوزیاتان بازیگر ترک نقش ارطغرل قاضی را در سریال قیام ارطغرل برعهده داشت. همزمان با جنگ های صلیبی مقدس در خاور میانه، قبایل کوچ نشین ترکیه در مسیر جدیدی قرار گرفتند. یک رزمنده جوان و شجاع، ارطغرل قاضی (پسر سلیمان شاه) پس از مرگ پدر، مجبور شد مسئولیت اوضاع هموطنان خود را به عهده بگیرد. ارطغرل به همراه همراهانش در میان صلیبیون تا بیزانس پیش می رفتند. یک مشکل بزرگ دیگر در شرق بود. مغولان از شرق تهدید می کردند.

قیام عثمان ادامه داستان فرزند ارطغرل قاضی، عثمان قاضی را روایت می کند. گفته شده که او عاشق دختری به نام Burçin Hatun شد. اما پدرش با این ازدواج موافق نبود. بعد از رشادت های عثمان پدر با این ازدواج موافقت می کند. عثمان در آغاز تاسیس امپراتوری عثمانی، کشورهای همسایه خود را فتح می کند. آنچه در سریال قیام عثمان مد نظر است، نگاهی داستانی و روایت گر به تاریخ ترکیه کنونی ست. این تاریخ از جوانی پسر ارطغرل و رشادت های او آغاز می شود. تاریخ تاسیس امپراتوری عثمانی که پر از فراز و نشیب است. چیزی که در این روایت خواهید دید، نبردهای فراوان بر سرقدرت در غرب اسیاست.

خلاص داستان سریال ترکی قیام عثمان

داستان زندگی عثمان داستان عشق و جنگ، بردباری، خشم و انتخاب مردی ست که همه چشم به او دوخته اند. تصمیمات درست یا اشتباه و از دست دادن یا به دست آوردن در این فیلم به خوبی به نمایش در آمده است. این داستان روایت یک ظهور است. ظهور قوی ترین امپراتوری در ترکیه کنونی.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا