مهدی توتونچی کیست؟ + حاشیه های ازدواج وی با مبینا نصیری مجری صداوسیما

در این مطلب از جدولیاب، توضیحاتی درباره مبینا نصیری ، مجری صداوسیما و حاشیه های ازدواج وی با مهدی توتونچی ، مجری شبکه ورزش خواهیم داشت! با ما همراه باشید. مهدی توتونچی فارغ التحصیل لیسانس رشته کامپیوتر می ‌باشد که حالا به عنوان نویسنده و مجری ورزشی فعالیت می ‌کند. به تازگی باخیر شدیم مهدی توتونچی ، مجری شبکه ورزش با مبینا نصیری ، مجری دیگر صداوسیما ازدواج کرد!

مهدی توتونچی و همسر وی مبینا نصیری با انتشار عکس و تصاویر مشترک خبر ازدواج شان را این طور رسانه ای کردند:

مبینا نصیری و مهدی توتونچی

قلب من و تو را

پیوند جاودانه ى مهرى ست در نهان

پیوند جاودانه ما ناگسسته باد

تا آخرین دم از نفس واپسین من

این عهد

بسته باد…??

مبینا نصیری متولد ۵ اردیبهشت ماه سال ۱۳۶۸ شمسی در شهر تهران است. او از دوران کودکی بـه حرفه مجریگری علاقه داشت! مهدی توتونچی متولد تیر ماه سال ۱۳۵۸ شمسی، مجری ورزشی است. مبینا نصیری کار خود را در رادیو آغاز کرد؛ سال های فعالیت وی در رادیو با موفقیت سپری شد تا جایی که عنوان بهترین گویندگی آنونس در جشنواره رادیو جوان انتخاب شد.

پیشتر مبینا نصیری در جشنواره مد و لباس فجر به دلیل ترویج پوشش ایرانی مورد تقدیر قرار گرفته بود! در ششمین جشنواره مد و لباس فجر، امسال برای اولین بار بعد از انقلاب به پوشش مجریان زن در تلویزیون پرداخته شد و طی این مراسم از مبینا نصیری برای ترویج پوشش ایرانی برگرفته از هنر معماری ایرانی اسلامی در تلویزیون تقدیر شد.

لازم به بیان است مهدی توتونچی در سال ۱۳۸۶ شمسی با نیلوفر اردلان ، بازیکن تیم ملی فوتبال زنان جمهوری اسلامی ازدواج ناموفقی را تجربه کرد! ثمره این زندگی مشترک، تنها یک فرزند پسر بنام رادان می باشد.

اما در سال ۱۳۹۴ شمسی بود که خبر مخالفت مهدی توتونچی با اعزام همسر خود به مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۱۵ میلادی موجب تعجب اهالی ورزشی و مردم شد! در نهایت تیم ملی زنان با نداشتن کاپیتان خود توانست قهرمان شود! با این حال نیلوفر اردلان با اجازه دادستانی توانست در مسابقات آتی مجوز خروج از کشور بگیرد.

مهدی توتونچی درباره این اتفاق این طور توضیح داد:

قسمت همسر من این بود که در مسابقات قهرمانی آسیا غایب باشد و تیم بدون او قهرمان شود! من در جایگاهی نیستم که بخواهم مخالف منافع ملی باشم، اما روی زندگی شخصی ام و حفظ آرامش آن اصرار زیادی دارم.

نیلوفر اردلان نیز در مصاحبه ای گفت:

من نه دنبال جدایی آقای توتونچی هستم و نه دنبال برنده و بازنده ماجرا! اما من به کارم عشق می ورزم و اگر ایشان بخواهند مانع بشوند، من جلوی این راه می ایستم.

نیلوفر اردلان سپس اعلام کرد از مهدی توتونچی جدا شده است و ۵ سکه بهار آزادی مهریه ی خود را نیز بخشیده است!

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا