مهدی قربانی بازیگر نقش فرهاد در سریال خاتون کیست؟ + اینستاگرام

مهدی قربانی بعد از چند تجربه تصویری در سریال خاتون به کارگردانی تینا پاکروان جلوی دوربین رفت و نقش فرهاد را بازی کرد. بیوگرافی او را بخوانید.مهدی قربانی اهل کرمان است. او سوم آبان سال ۱۳۸۱ به دنیا آمد و از سن کم به بازیگری علاقه داشت و اتفاقا اولین تجربه بازیگری او بسیار تجربه مهم و خوبی بود.

مهدی قربانی

فیلم ابد و یک روز نخستین فیلمی است که قربانی در آن به ایفای نقش پرداخت. ابد و یک روز به کارگردانی سعید روستایی در سال ۹۴ ساخته شد و بسیار مورد توجه قرار گرفت. حضور در چنین فیلم مطرحی و بازی در کنار هنرمندانی مانند  پیمان معادی، نوید محمدزاده، پریناز ایزدیار، ریما رامین فر و شبنم مقدمی برای مهدی قربانی یک تجربه گرانبها و باارزش بود و شاید کمتر بازیگری این فرصت را به دست بیاورد که حضور خودش در سینما را این گونه قوی و با صدای رسا اعلام کند.

فیلم های سینمایی مهدی قربانی

قربانی یک سال بعد در فیلمی به کارگردانی سیدمحمدرضا خردمندان بازی کرد. او در فیلم بیست و یک روز بعد یکی از نقش های اصلی را برعهده داشت و همکارانش ساره بیات و حمیدرضا آذرنگ بودند.

قربانی در سال ۹۶ بار دیگر جلوی دوربین رفت و باز هم در فیلمی مطرح حضور یافت. تنگه ابوقریب به کارگردانی بهرام توکلی این فرصت را به قربانی داد تا در کنار جواد عزتی و امیر جدیدی بازی کند و از آنها نکات بسیاری را بیاموزد. بازیگر جوان در سال ۹۷ در فیلم غلامرضا تختی حضور یافت و نقش یکی از طرفداران جهان پهلوان تختی را ایفا کرد.

فیلم روز صفر به کارگردانی سعید ملکان تجربه بعدی قربانی است که در سال ۱۳۹۸ رقم خورد. این فیلم به عملیات دستگیری ریگی می پردازد و این بازیگر جوان در آن نقش یکی از اعضای گروهک جندالله را برعهده داشت.

مهدی قربانی

نقش فرهاد در سریال خاتون

همان طور که می دانید خاتون سریالی تاریخی است که داستان آن از اول شهریور ۱۳۲۰  شروع می شود. قربانی در این سریال نقش فرهاد را برعهده دارد که یک سرباز ارتش و گماشته مخصوص خانواده شیرزاد ملک است.

خاتون اولین تجربه سریالی مهدی قربانی است. او تا پیش از این در شبکه نمایش خانگی نیز حضور نداشته و از سویی نقشی مشابه فرهاد را هم تاکنون تجربه نکرده است.

قربانی در طول این سال ها در سه فیلم کوتاه نیز بازی کرده و علاون بر آن از سال ۹۵ تا سال ۹۸ در ۴ تئاتر روی صحنه رفته است.

پیج اینستاگرام

mahdighorbaniofficial@

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا