مهمان امشب برنامه خندوانه چهارشنبه ۲۰ اسفند ۹۹ کیست؟

در این مطلب، درباره مهمان امشب برنامه خندوانه چهارشنبه ۲۰ اسفند ۹۹ توضیحاتی خواهیم داشت! با ما همراه باشید. برنامه خندوانه در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ساعت ۲۳:۰۰ پخش می شود و تکرار آن هم در ساعت های ۶ صبح، ۱۱ صبح و ۱۷ بعد از ظهر قابل مشاهده است.

هنوز اطلاعاتی مبنی بر مهمان امشب برنامه خندوانه منتشر نشده است، در راستای این منظور این مطلب به روز رسانی خواهد شد.

امشب برنامه تلویزیونی «خندوانه» پس از  حدود ۲۴ ماه به آنتن تلویزیون بازخواهد گشت. از نخستین قسمت این برنامه در سال ۹۳، این طولانی‌ترین زمانی است که بین دو فصل آن فاصله افتاده است. پیش‌بینی موفقیت «خندوانه» به خصوص در قسمت‌های نخست، اصلا سخت نیست؛ در دوره‌ای هستیم که تلویزیون برای ساعات پایانی شب برنامه خاصی ندارد و با پایان «عصر جدید» و «دورهمی»، خلوتی آنتن در ساعت ۲۲ به بعد، بیشتر به چشم خواهد آمد، برنامه رامبد جوان برگ برنده مهمی است.

آغاز با «جناب خان» و خاطره‌بازی
بر اساس اطلاعاتی که به دست خراسان رسیده، عروسک محبوب «خندوانه» که حضورش گاه از مجری برنامه هم مهم‌تر است، از شب‌های نخست فصل جدید حضور پررنگی خواهد داشت و پاسکاری‌های دیدنی‌اش با رامبد جوان را از سر خواهد گرفت. البته «جناب خان» با صداپیشگی محمد بحرانی، تنها کاراکتر جذاب «خندوانه» نیست که از قسمت‌های اول، در فصل جدید برنامه حضور دارد و نیما شعبان‌نژاد و شخصیت «خانومی» با صدای هومن حاجی‌عبداللهی نیز در آغاز «خندوانه» را همراهی می‌کنند. با این حال مسابقه «خنداننده شو» که قرار است در فصل هفتم برنامه روی آنتن برود، در شب‌های نخست آغاز نخواهد شد و ممکن است به پس از ایام تعطیلات نوروزی موکول شود.

«خندوانه» ضد کرونایی
رامبد جوان و گروه برنامه‌ساز «خندوانه» برای پیشگیری از شیوع کرونا، از تعداد بسیار کمی تماشاچی در این برنامه میزبانی می‌کنند که به ظاهر حدود ۳۰ نفر بیشتر نیستند. همین افراد هم همگی ماسک زده و با رعایت فاصله‌گذاری نشسته‌اند تا ضرورت‌های دوران کرونا حفظ شود. دکور برنامه هم بالطبع مناسب شرایط جدید طراحی شده  است و تفاوت قابل توجهی با فصل ششم دارد. همچنین با توجه به فاصله چشمگیری که میان سری جدید با سری قبلی این برنامه افتاده است، در قسمت‌های اول فصل جدید، آیتم‌هایی چند دقیقه‌ای به مرور و یادآوری خاطرات فصل‌های قبل می‌پردازد.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا