مهمان برنامه همرفیق پنجشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۰ کیست؟

در این مطلب از جدولیاب ، توضیحاتی درباره مهمان برنامه همرفیق پنجشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۰ خواهیم داشت! با ما همراه باشید. طبق اعلام روابط عمومى همرفیق ، پژمان بازغی به همراه بهترین رفیق خود این هفته در نوزدهمین قسمت، مهمان همرفیق خواهد شد.

همرفیق به کارگردانى و اجراى شهاب حسینى و تهیه کنندگى حسن خدادادى هر پنجشنبه ساعت ٩ شب به صورت اختصاصی در نماوا منتشر می ‌شود.

همرفیق نام یک مجموعه شبکه نمایش خانگی با اجرا و کارگردانی شهاب حسینی است که از ۲۰ آذر ماه سال ۱۳۹۹ شمسی به تهیه کنندگی حسن خدادادی شروع به پخش کرد. در هر قسمت از این برنامه، مهمانی که دعوت شده ‌است می ‌تواند یک نفر را به عنوان همرفیق معرفی کند تا در برنامه حضور داشته باشد. محور اصلی برنامه، تکیه بر موضوع رفاقت و دوستی است، بیشتر مباحث مطروحه بین میزبان و مهمانان هم در رابطه با همین موضوع است؛ به همین علت است که مهمان برنامه بهترین دوست خود نیز دعوت می ‌کند تا از اواسط برنامه به آن اضافه شود و گفتگو به صورت سه نفره ادامه پیدا کند.

مهمان اصلی یک هدیه یا یادگاری را با خود می ‌آورد تا در حین اجرای برنامه به بهترین دوست خود که در آنجا حضور دارد اهدا کند و وی را غافلگیر کند. همچنین از طرف حامی مالی برنامه (شرکت آسان پرداخت پرشین) هدایایی به هر دو مهمان و یکی از تماشاگران برنامه اهدا می ‌شود و به علاوه همه این‌ ها در انتهای برنامه نیز تندیس مخصوص همرفیق که به شمایل دست دادن است به همراه انگشترهایی که عبارت یا رفیق روی آن ‌ها است توسط شهاب حسینی به مهمانان اهدا می ‌شود.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا