مژگان صادقی دختر بدلکار ایرانی کیست؟

در این مطلب از جدولیاب ، توضیحاتی درباره مژگان صادقی دختر بدلکار ایرانی خواهیم داشت! با ما همراه باشید. بدلکاری ، یک هنر و مهارت است! مژگان صادقی دختر دهه هفتادی ایرانی است که به عنوان یک دختر شجاع در عرصه بدلکاری در سینما و تلویزیون ایران فعالیت دارد.

مژگان صادقی بدلکار در آثاری همچون سگ های پوشالی به کارگردانی رضا توکلی ، نوار زرد ، شکستن همزمان بیست استخوان به نویسندگی و کارگردانی جمشید محمودی و به تهیه ‌کنندگی نوید محمودی، علی البدل ، لیسانسه ها ، استراحت مطلق و ۵۰۰ قدم آخر نقش آفرینی کرده است و به عنوان بازیگر و بدلکار حضور داشته است.

در جدید ترین فعالیت از بدلکاری های مژگان صادقی که مهدی کوشکی (نامزد سابق ریحانه پارسا) به اشتراک گذاشته است، شاهد لحظه تصادف مرگبار یک پراید با مژگان صادقی می باشیم که او به صورت استادانه ای روی کاپوت ماشین پرتاب می شود! و پس از برخورد با شیشه جلو خودرو، روی زمین غلط می خورد و پس از چند ثانیه از زمین بلند می شود!

شاید اگر این اتفاق برای هر کسی رخ دهد، صرفا معجزه می تواند او را از مرگ نجات دهد. اما مژگان صادقی، تا کنون بارها با کمترین لوازم، چنین پلان های نفس گیری که بسیار در سینما و تلویزیون به آن نیاز هست را بازی کرده است و نفس ها را در سینه حبس کرده است. بدلکاران، آناتومی بدن را به خوبی می شناسند، موضوعی که به درد کار بازیگری بسیار می خورد. در پلان های اکشن، این تیزهوشی به درد آن ها می خورد. مژگان صادقی در پلان های اکشن، هم حس ترس را نشان می دهد تا مخاطب آن را باور کند و هم خوب آن را بازی می کند. بدلکاری. یک هنر و مهارت است!

کارهای بدلکاری مژگان صادقی شامل پرش با موتور در حال حرکت، چپ کردن خودرو، تصادف با خودرو در حال حرکت، پرش از ارتفاع و غیره را شامل می شود. جالب است بدانید مژگان صادقی خود را مدیون آقای فتحی می داند که او را برای رسیدن به این جایگاه کمک کرده است.

گروه خیبر یکی از بهترین گروه های بدلکاری در ایران است و از سال ۱۳۸۷ شمسی، همکاری مژگان صادقی با این تیم آغاز شد. در سریال تبریز در مه ، شاهد نقش آفرینی مژگان صادقی بودیم؛ او در سکانس هایی مثل درگیری با سربازها، زد و خورد، پرت شدن، زمین خوردن و کشیده شدن روی زمین و سوارکاری حضور داشت.

در فیلم محمد رسول الله نیز در سکانس های شمشیرزنی وی حضور داشت.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا