ناگفته هایی از سختی های طلاق سحر دولتشاهی از رامبد جوان

در این مطلب از جدولیاب ، توضیحاتی درباره سختی های طلاق سحر دولتشاهی از رامبد جوان خواهیم داشت! با ما همراه باشید. به تازگی سحر دولتشاهی در گفتگو با فریدون جیرانی از تلخی طلاق و همچنین تجربیات خود از عشق گفت!

سحر دولتشاهی در ۲۷ اسفند ماه سال ۱۳۸۷ شمسی با رامبد جوان ، بازیگر و کارگردان تلویزیون و سینما ازدواج کرد. آشنایی آنها از تئاتر شکل گرفت، سحر دولتشاهی می گوید: دوستان مشترک زیادی داشتیم و دورادور همدیگر را می شناختیم تا اینکه بالاخره وقتش رسید کم کم حواسمان بیشتر به هم جلب شد تا بالاخره کار به ازدواج کشید! رامبد بعد از اینکه به من پیشنهاد ازدواج داد، آمد با پدرم صحبت کرد. بعد هم خواستگاری انجام شد.

طلاق آنها در سال ۱۳۹۳ شمسی در سکوت خبری انجام شد! تا مدت ها این جدایی از طرفین تایید نشد، سحر دولتشاهی همسر دوم رامبد جوان بود که هر دو معتقد بودند نباید مردم وارد حریم خصوصی آنها بشوند! سحر دولتشاهی که به دلیل جدایی از همسر سابق خود یعنی رامبد جوان سال ۱۳۹۳ شمسی را در تنهایی و البته پرکاری در عرصه بازیگری دنبال کرده بود، در گفتگویی درباره این تنهایی می گوید: سال ۱۳۹۳ شمسی در عین حال که سال شلوغی برایم بود در تنهایی لذت بخشی هم سپری شد نه فقط به عنوان بازیگر که در خیلی جهات هم رشد داشتم!

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا