ناگفته هایی درباره لری کینگ مجری فقید آمریکایی و برنده جایزه امی

در این مطلب از جدولیاب ، توضیحاتی درباره لری کینگ مجری فقید آمریکایی و برنده جایزه امی خواهیم داشت! با ما همراه باشید. لری کینگ با نام اصلی لارنس هاروی زیگر ، مجری پرسابقه شبکه تلویزیونی سی‌ان‌ان در ۲۳ ژانویه سال ۲۰۲۱ میلادی به دلیل ابتلا به بیماری کرونا در مرکز پزشکی سیدرز-ساینای لس آنجلس درگذشت.

اما جالب است بدانید در جریان چهل و هشتمین دوره از جوایز برنامه‌ های در طول روز امی ، کینگ به عنوان یکی از برندگان این مراسم معرفی شد! در این مراسم وی برای مجریگری در مجموعه برنامه‌ های تلویزیونی اکنون با لری کینگ به عنوان برترین مجری برنامه‌ های گفت و گو محور و آموزنده انتخاب شد. دو پسر این مجری، جایزه وی را از طرف کینگ دریافت کردند.

کینگ در دهه ۱۹۷۰ میلادی با برنامه رادیویی خود یعنی لری کینگ شو در شبکه تجاری میوچال برودکستیگ سیستم به شهرت رسید! وی در طول فعالیت خود، بیش از ۳۰ هزار گفت و گو انجام داد که مصاحبه با یاسر عرفات ، نلسون ماندلا ، ولادیمیر پوتین و تمامی رئیس جمهورهای ایالات متحده آمریکا از زمان ریچارد نیکسون تا دونالد ترامپ و هنرمندان مختلفی همچون فرانک سیناترا از جمله آنها می باشد. کینگ همچنین در زمان ریاست‌ جمهوری محمود احمدی‌ نژاد و هنگامی که که وی برای شرکت در مجمع عمومی سازمان ملل متحد به نیویورک سفر کرده بود، دو بار با او مصاحبه کرد!

لازم به بیان است کینگ در طول زندگی حرفه‌ ای خود جوایز بسیاری از جمله دو جایزه پیبادی ۱۹۸۲ میلادی و ۱۹۹۲ میلادی را به خود اختصاص داده است. نیویورک تایمز تخمین زده است که کینگ در دوران کاری خود بیش از ۵۰ هزار مصاحبه انجام داده‌ است!

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا