نایلون حبابدار کیسه ای

نایلون حبابدار کیسه ای برای بسته بندی محصولاتی که دارای شکل و ظاهر مربعی شکل باشند مورد استفاده قرار میگیرد . یکی از تولیدات مجموعه حباب پدیده تولید نایلون حبابدار بصورت کیسه ایی میباشد که با بالاتریت کیفیت و قیمت مناسب به مشتریان عرضه میگردد.

انواع خدمات نایلون حبابدار کیسه ایی در حباب پدیده :

تولیدکننده انواع کیسه های حبابدار در ۲ نوع مختلف دو بعدی و سه بعدی تولید میشود که برای بسته بندی تقریباً تمامی کالاهای غیر مکعب شکل استفاده می شود . مانند :
قطعات الکترونیکی ، درب آسانسور ، درب ضد سرقت ، ظروف چینی و بلور ، شیر آلات بهداشتی ، شیر آلات صنعتی ، پایه پنج پر صندلی ، قاب عکس ، تابلو فرش ، لوازم یدکی خودرو ( چراغ ، آینه ، داشبورد ، سپر و … )

کیسه حبابدار ۳ بعدی :
کیسه حبابدار مکعب شکل برای بسته بندی تمامی کالاهایی که شکل منظم و مکعب شکل دارند . مانند :
اجاق گاز ، کمپرسور های اسکرو ، چیلر ، انواع کمد و تخت خواب ، فایل و بایگانی ، کتابخانه ، مبلمان اداری ومنازل و…

کیسه حبابدار ضربه گیر

نایلون کیسه شده ضربه گیر، تعدادی حباب های برجسته در کل سطح خود دارد که همین حباب ها تا حد زیادی فشار ضربه را از بین می برد و مانع آسیب دیدن محصول می شود

 نایلون حبابدار دارای یک سطح بسیار نرم و ایمنی می باشد علاوه بر این حباب های روی سطح این نایلون ها از گاز مخصوصی پر شده اند و در کاهش آسیب رسیدن به محصول بسیار مفید و تأثیر گذار هستند .

در صنایع مختلف هیچ نایلون خاصی وجود ندارد که به اندازه نایلون ضربه گیر در برابر ضربه مقاوم باشد.

فروش پلاستیک حبابدار :

یکی از فروشندگان پلاستیک حبابدار شرکت صنعتی حباب پدیده است این مجموعه انواع محصولات نایلونی به ویژه نایلون حبابدار را تولید و به بازار عرضه میکند پلاستیک حبابدار  برای بستخ بندی محصولاتی که دارای شکل و اندازه دقیقی باشند مورد استفاده قرار میگیرد در صنایع های بزرگ و کوچک نیز کاربرد دارند مانند فروشگاه لوازم تحریر ، تولید قطعات خودرو ، آینه جات وسایل حساس شکستنی و …

اگر به دنبال پلا ستیک حبابدار با کیفیت هستید  میتوانید به مجموعه حباب پدیده مراجعه کنید در اینجا میتوانید محصول مورد نظر خود را به راحتی همراه با کیفیت عالی و قیمت مناسب سفارش دهید . همچنین نوع ابعاد و اندازه آن و ویژگی های ظاهری آن را میتوانید به دلخواه خود انتخاب کنید.

کاربردهای جالب و خاص نایلون حبابدار

از انواع کاربردهای جالب و خاص نایلون حبابدار می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کیسه خواب با لایه های حبابدار:

اگر شما در کیسه خواب خود چند لایه از  نایلون های حبابدار قرار دهید، احساس راحتی و نرمی بیشتری خواهید کرد. علاوه بر این به گرم نگه داشتن بیشتر شما کمک می کند.

  • فرمان خودروی حبابدار:

برای رهایی از استرس ناشی از رانندگی و ترافیک می توانید رو فرمان خودروی خود لایه از نایلون حبابدار قرار دهید. زیرا ترکاندن حباب ها همانند دوران کودکی تان به شما آرامش خواهد بخشید خصوصا پشت چراغ قرمزها!

  • لباسی از نایلون حبابدار:

اگر به دنبال لباسی خاص به ویژه برای مراسم هالووین هستید، ما به شما این لباس را پیشنهاد می کنیم. تصویر آن را در زیر مشاهده می کنید.

  • عایق پنجره حبابدار:

برای کسانی که به شدت اهل صرفه جویی هستند، علاوه بر استفاده از پنجره های دو جداره نیز این کار شدیدا توصیه می گردد. زیرا باعث می شود قبوض وسایل گرمایشی شما به خصوص در زمستان کاهش یابد. علاوه بر این از هدر رفت انرژی نیز جلوگیری می کند. این ویژگی ناشی از عایق گیر بودن نایلون حبابدار حاصل می شود.

  • نهایت لذت و تفریح با نایلون حبابدار:

کودکان و حتی بزرگسالان از بازی با این نایلون ها بسیار لذت برده، علاوه بر این می توان از این نایلون ها برای کودکان پاپوش تهیه کرد تا هم پاهایشان بعد از پیمایش های طولانی احساس استراحت و آرامش کند و هم اینکه سرگرم شوند.

مواردی که ذکر شده از کاربردهای خاص و هیجان انگیز نایلون حبابدار بود.

خصوصیات مهم نایلون حبابدار

در این قسمت به سراغ خصوصیات مهم نایلون حبابدار می رویم. اما قبل از آن باید ویژگی های مهم آن را نیز مرور کنیم.

  • ضربه گیر خوب در مقابل صدمات و خسارات وارده ناشی از جابجایی
  • عایق خوب حرارتی و صوتی
  • مانع نفوذ رطوبت
  • مانع نفوذ نور
  • مانع نفوذ گرد و غبار
  • مانع نفوذ چربی

و اما پس از مرور مختصری اما مهم از خصوصیات این نایلون ها می توانیم در قسمت بعدی کاربردهای نایلون حبابدار را بررسی می کنیم.

آشنایی با کاربرد نایلون حبابدار و موارد استفاده

کاربرد مهم و اصلی نایلون حبابدار

پس از بررسی خصوصیات به سراغ کاربرد مهم و اصلی نایلون حبابدار می رویم؛ یعنی بسته بندی.

  • بسته بندی انواع محصولات چوبی
  • بسته بندی انواع لوازم خانگی
  • بسته بندی انواع لوازم الکترونیکی
  • بسته بندی های صنعتی
  • بسته بندی انواع قطعات خودرو
  • صنف های شیشه

این نایلون ها در مدل های مختلف تولید می شوند. برای مثال می توان به انواع به نایلون های حبابدار دو لایه، سه لایه و پنج لایه اشاره کرد.

این نایلون ها نسبت به سایر روش های حفاظت اجناس و کالاها مقرون به صرفه بوده و در ابعاد مورد نظر و دلخواه مشتری سفارش داده می شود.

 

جهت خرید انواع محصولات نایلونی میتوانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید

حباب پدیده بزرگترین مرکز تولید کننده انواع نایلون در سراسر کشور

 

برای اطلاعات بیشتر به وب سایت www.hobabpadideh.ir مراجعه نمایید

تلفن همراه: ۰۹۱۲۲۰۳۵۱۴۸

تلفن کارخانه: ۰۲۱۵۵۷۵۳۰۹۱

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا