نحوه ثبت نام در سامانه‌ هیئت آنلاین + آدرس سایت

در این مطلب از جدولیاب ، توضیحاتی درباره نحوه ثبت نام در سامانه‌ هیئت آنلاین و همچنین آدرس سایت این سامانه خواهیم داشت! با ما همراه باشید. براساس جدیدترین خبرهای منتشر شده، تاکنون بیش از ۴۰۰ هیئت مذهبی در سامانه‌ هیئت ثبت نام کرده ‌اند و پیش بینی می ‌شود که این تعداد با شروع ماه محرم به هزار هیئت افزایش یابد!

سامانه‌ هیئت آنلاین

لازم به بیان است مهم ترین ویژگی هیئت آنلای ن، ترافیک کاملا رایگان آن برای مخاطبان اپراتورهای مختلف می باشد! چرا که هدف اولیه راه اندازی این سامانه، تسهیل دسترسی به محتواهای مذهبی و رویدادهای زنده با شیوع ویروس کرونا بوده است.

دقت داشته باشید هیئات مذهبی می ‌توانند با ثبت نام در این پلتفرم یک حساب کاربری دریافت نمایند و از آن طریق مراسم‌ های مذهبی، سخنرانی و عزاداری ایام محرم را برای مخاطبان خود به صورت زنده منتشر کنند. به نماینده هر هیئت ، فیلم آموزشی ارسال زنده تصاویر داده می ‌شود تا با روند انجام کار آشنا باشند.

همچنین به هر هیئت یک پنل پیامکی نیز داده می‌ شود که از طریق آن می ‌توانند برای برنامه ‌های خود اطلاع رسانی کنند. این پنل برای هیئت‌ های کوچک در ایام محرم ظرفیت ۵۰ هزار پیامک و برای هیئت ‌های بزرگ ظرفیت یک میلیون پیامک را خواهد داشت!

در هر ساعتی از شبانه روز که مخاطبان به این سامانه مراجعه کنند، امکان بهره برداری از مراسم‎ های مذهبی را خواهند داشت. همچنین قسمتی به نام حرم آنلاین روی سایت تعبیه شده است که کاربران می ‌توانند به صورت ۲۴ ساعته ، تصاویر زنده حرم ائمه اطهار (علیه ‌السلام) را مشاهده کنند.

در انتها لازم به بیان است از برنامه ‌های آتی پلتفرم هیئت ‌آنلاین می توان به پخش زنده جلسات اخلاق مراجع عالی قدر و علما، پخش زنده اماکن متبرکه، پخش زنده هیئت ‌های کشوری با گویش‌ های گوناگون با همکاری خانه مداحان می باشد؛ همچنین با توجه به درخواست‌ هایی از خارج کشور برای پخش زنده هیئت خود در بستر هیئت آنلاین ، این پلتفرم به زودی بخش بین ‌الملل خود را با دو زبان عربی و انگلیسی راه ‌اندازی خواهد کرد که در این راستا تاکنون هماهنگی برای پخش زنده هیئاتی از لندن، افغانستان، لبنان و عراق انجام شده ‌است! علاوه بر این نرم افزار کاربردی هیئت ‌آنلاین با تمامی قابلیت ‌های سایت در مرحله برنامه ‌نویسی قرار دارد و در آینده نزدیک در دسترس مخاطبان قرار خواهد گرفت.

سامانه هیئت آنلاین به آدرس heyatonline.ir از اوایل ماه مبارک رمضان سال ۱۳۹۹ شمسی در دسترس عموم قرار دارد.

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا